Kozalak Pasta Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

5 Mayıs 2013 Pazar

Kozalak Pasta Tarifi

Gerek sözle ,gerek mesajla gerekse yorumla istediğiniz ,çoğunuzun beklediği kozalak pasta tarifini veriyorum bu gün.Araştırmalarıma göre bunu pirinç patlağı ya da mısır gevreği ile yapıyorlar fakat ben bir çok market gezmeme rağmen pirinç patlağı bulamadım nesquik çikolatalı kahvaltılık toplar ile yaptım.

Geri kalan malzemeleride kafama göre koydum.Hem pratik hem lezzetli hem görüntüsü güzel bu kozalaklar oldu.Sizlere tavsiyem yağı margarin olsun.Tereyağı ile denedim görüntüsü mat oldu.

MALZEMELER:

500 gr.lık nesquik kahvaltılık kakaolu gevrek
2 paket ülker sütlü çikolata
2 yemek kaşığı bal
1 tepeleme yemek kaşığı margarin
1 yemek kaşığı kakao
üzeri için pudraşekeri

YAPILIŞI:

Nesquik paketinin yarısını bir kaseye alın.Bu beklerken diğer tarafta benmari usulü malzemeleri eritin.
Bir tencereye su koyun altını yakın ,içine cezve yada sütlük koyun bu cezveye çikolataları kırın ,bal ,
margarin, kakao ekleyip eritin.Bu karışım katı olursa margarin ekleyin.Boza kıvamında olması gerekiyor.
Bu karışımı kasede bekleyen kahvaltılık gevreklerle bir güzel karıştırın.Elinize limon sıkacağını alın çukur kısmına bu karışımdan kaşıkla bir güzel doldurun daha sonra bir tabağa ters çevirin.
Gevrekler bitene kadar bu işleme devam edin.Biraz dolapta kendini toplaması için bekletin.Yaklaşık yirmi adet kozalak çıkacak.Daha sonra servis tabağına alıp pudraşekeri serpip servis edin.
Afiyetolsun.
Özel Yemek Tarifleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages