Elmali Muhallebi Tarifleri - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

28 Mayıs 2013 Salı

Elmali Muhallebi Tarifleri


Merhaba umarım herkes çok sağlıklı ve mutludur.

Yine sağlıklı bir tarifle geldim SWEETVİA hayatıma girdiğinden beri 7 kilo verdim inanın:)))
ben çayı şekerli içerdim ve tatlıya hiç dayanamammm:( ama şimdi gönlüm rahat tatlımı da yiyorum çayımı,kahvemide içiyorum:)çünküüüü SWEETVİA hem tamamen bitkisel hem de 0 kalori:)))Denemekte fayda var ne dersiniz?

Malzemeler:
1 litre süt
3 yeşil elma
20 poşet(1 gramlık)SWEETVİA +4 poşet SWEETVİA(çok tatlı sevenlere az gelebilir SWEETVİA miktarını çoğaltın)
1 kahve fincanı buğday nişastası
1 kahve fincanı tam buğday unu (Türk kahvesi fincanı)
1pk.vanilya
1 dolu çay kaşığı tarçın
2-3 çorba kaşığı su

Yapılışı:
öncelikle elmalar yıkanıp küp küp doğranır.Teflon tavaya elmaları yerleştirip 4 poşet SWEETVİA yı ekleyip soteliyelim suyu ekleyelim elmalar yumuşayınca ocaktan alıp tarçını serpip karıştıralım.
Diğer tarafta süt,un,nişasta,vanilyayı karıştırıp muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırarak pişirelim.
ocaktan alıp mikserle 5 dakika çırpalım.ben elmaları muhallebiye karıştırıp servis yaptım, ama siz isterseniz bir kat elma bir kat muhallebi olarak kaselere paylaştırabilirsiniz.Sağlıklı başka tariflerde görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages