TAVUK SALATASI - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Nisan 2013 Salı

TAVUK SALATASI

Sofra Yemek Tarifleri bu kez Tavuk Salatası ile devam ediyoruz.


Tavuk salatasıyla aram hiç değil,benim için tavuk sıcak yenir.Piştikten sonra ilk 15 dakika içinde yemediysem bir daha hiç yiyemem..Bu yüzden evde sadece eşim için yapılır bu salata..
Herkesin damak tadına göre içine konulan malzemeler değiştirilebilir.Üzerine mayonez ve yoğurtla karıştırılıp sos da  dökülebilir.Benim evde birkaç dilim pancarım vardı ve bende onları sadece fotoğrafta salataya renk vermesi için üzerine ilave ettim ama salata karıştığında rengini bozduğu için olmasa çok daha iyi..:))
Bu basit ve lezzetli tarifte arşivde yerini alsın bakalım..:)))
Tarife geçmeden önce geçen hafta bana ulaşan ve beni inanılmaz mutlu eden hediyelerim içinde Papatya Prenses'ime çok ama çok teşekkür ederim.

Facebook sayfasında yapılan çekilişte bu hediyeler benim oldu.Nefiss kurabiyeleri ve el emeği birbirinden güzel hediyeleri için ne kadar teşekkür etsem azdır..:))Canım benim ellerine,emeğine sağlııııııık.:)))))



Malzemeler:

  • 1 tane tavuk göğsü
  • Mısır ( küçük konserve kutularından)
  • 8-10 adet kornişon turşu
  • 2 adet taze soğan
  • Yarım demet dereotu
  • Zeytinyağ
  • Limon suyu  ve tuz
Sos yapmak isteyenler için :
  • 1 su bardağı süzme yoğurt veya içine tülbent veya peçete yerleştirilmiş süzgeçte altına kap konularak bir süre bekletilip suyu süzülen yoğurt..
  • 2 tepeleme yemek kaşığı mayonez
Hazırlanışı :
  1. Tavuğu haşlanır ve küp küp doğranır veya didiklenir.
  2. Suyu süzülüp,yıkanmış mısırlar,küçük küçük doğranmış kornişonlar,taze soğanlar ve kıyılmış dereotu da ilave edilir.
  3. Zeytinyağı,limon suyu ve tuzu da serpilir ve karıştırıldıktan sonra servis edilir.( sos yapmak isteyenler mayonezi ve yoğurdu ilave etmeli ama içinde mayonezde olacağı için salatanın yağ miktarına dikkat etmekte fayda var)
Afiyet olsun.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages