Kremşantili Kabak Pastasi - Yemek Tarifleri 2014 - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

22 Şubat 2014 Cumartesi

Kremşantili Kabak Pastasi - Yemek Tarifleri 2014



Bu nefisss tadı ilk defa İzmir'de ziyaret için gittiğim Schneider'in fabrikasında öğlen yemeğinde yedim. Tadına baktıktan sonra bayıldığım bu tatlıyı hemen incelemeye aldım. Tabii biraz da etraftan ve internetten bilgi aldım ve hemen geldim evde yaptım. Valla süper bir tat. Denemenizi tavsiye ederim.


Malzemeler:


  • Evde kalmış yenmeyen kabak tatlısı. (yaklaşık 1 kilo) Yada önce kabakları şeker ile pişirin.

  • 1 paket petibör büskivi.

  • Yaklaşık 1 bardak ceviz

  • 1 paket krem şanti ve 1 bardak süt

  • Üstüne hindistan cevizi veya isterseniz içine
Yapılışı:


  1. 1 kilo kabağı yarım kilo şeker ile yavaş ateşte pişirin ya da kalmış kabak tatlısından da yapabilirsiniz.

  2. Kabak tatlısını ezin . İçine elinizle kırılmış cevizleri ve rondodan geçirdiğiniz büsküvileri katın. İsterseniz hindistancevizi de katabilirsiniz. Borcama yerleştirin ve üstünü düzleyin.

  3. Üstüne 1 bardak sütle yaptığınız krem şantiyi sürün. Şekerlemelerle ve hindistan cevizi ile süsleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages