Salatalıklı dereotlu makarna salatası tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

12 Ocak 2014 Pazar

Salatalıklı dereotlu makarna salatası tarifi

En güzel salata tariflerim ile tüm arkadaşlarıma ve ziyeretçilerime mutlu huzurlu akşamlar diliyorum.bu akşam sizlerle lezzetli ve bir o kadarda kolay bir salata tarafi paylaşmak istiyorum.ayrıca bu tarifi BEN BULDUM  ETKİNLİĞİ için sevgili blog arkadaşım hayattan azıcık a göndermek istiyorum.buyrun bakalım tarifimize:


malzemeler:
yarım pk boncuk makarna
2 -3 tane salatalık
yarım demet dereotu
1 kase yoğurt
sarımsak
tuz,zeytinyağ






makarna haşlanır ve süzülerek soğumaya bırakılır.
sarımsak soyulup ezilir ve yoğurtla çırpılır.makarna soğuyunca derin bir kabın içine alınır.doğranmış dereotu eklenir.salatalıklar rendelenir ve makarnaya ilave edilir.yoğurt ve tuzda eklendikten sonra karıştırılır.servis tabağına alınarak üzerine az zeytinyağ gezdirilir.
afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages