Yumurta mükemmel krep Vegan alternatifleri - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

17 Kasım 2013 Pazar

Yumurta mükemmel krep Vegan alternatifleri

Gözleme kahvaltı tekrar burada! Aslında sadece normal krep gibi tadı yumurta ücretsiz krep yapmaya çalışıyorum birçok , birçok girişimde ... sonunda başarısından sonra ! Sonunda çalışan bir tarifi var :-)

Yumurta - ücretsiz krep ( Vegan alternatifleri ile )Yumurta - ücretsiz krep tarifi ( Vegan alternatifleri ile )Bu gerçekten  benim için büyük bir olay . Oğlum çok gıda alerjileri tanısı zaman, gerçekten biz günlük yaşamımızda hakkında gitmek nasıl etkiledi . Hatta yemek için dışarı gidiyor bir mayın tarlasında yürüme gibi oldu , biz menüde her öğe ince eleyip sık dokumak zorunda ve o zaman bile , çapraz kontaminasyon ve olası bir alerjik reaksiyon şansı her zaman var . Yıllar boyunca , birkaç yemek işyerlerinin güvenli bir şekilde yemek kadar şanslı oldum ama biz gitmek isterdim yerlerde hala var ama biz sadece yapamam biliyorum . Hangi krep getiriyor . Ben sadece yerel Gözleme Evi onu almak ve krep bir yığın sipariş edilemez . Ve bu yüzden ben en azından onu evde en lezzetli krep yapmak için bir noktaya yaptık sanırım. Neredeyse < / i > normale geri hayatımızın getirmek şeylerin tüm düzeni , çok önemsiz gibi görünebilir , ama benim için , ve gıda alerjileri , bu gibi küçük hazineleri ile birçok insan için eminim .

Pancakes

Ah bu arada , benim son yazı üzerine , ben bu yumurta ücretsiz gözleme tarifi almak ve çevirmek mümkün olduğunu belirtmiş bu içine yumurta - ücretsiz huni kek . Ben yaptım < / i > dondurma ile deneyin ve soooooo iyi

Yumurta - ücretsiz krep < / b >
yaklaşık 8 yapar ! - 9 krep , çapı 5 inç < / i >
Anti Not : buğday ve süt maddeler < / i >

2 su bardağı çok amaçlı un
1 / içerir 4 su bardağı şeker
1 1/2 yemek kaşığı kabartma tozu
1/2 çay kaşığı tuz
2 su bardağı süt *
1/4 bardak bitkisel yağ
1/4 bardak portakal suyu
1/4 bardak eritilmiş tereyağı *

* vegan krep için : Bunun yerine süt , soya sütü , pirinç sütü , badem sütü veya meyve suyu kullanabilirsiniz . Bunun yerine eritilmiş tereyağı , size bitkisel yağ , süt içermeyen margarin , elma , hindistan cevizi yağı ( eritilmiş ) veya sebze kısalma ( eritilmiş ) kullanabilirsiniz .

Birlikte un, kabartma tozu , şeker ve tuz elemek . Ayrı bir kapta , fırçalamak birlikte süt , yağ ve portakal suyu . Yavaş yavaş erimiş tereyağı ekleyin. Sıcak bir yapışmaz tava üzerine meyilli bir fincan yaklaşık 1/2 dökün . ( Bu meyilli kabarcık kadar eğilimindedir ve kabartma tozu nedeniyle kalınlaştırmak . Siz nazikçe bir dökülebilir kıvama geri getirmek için kabarcıkların bazı yıkmak için heyecan olabilir . ) Birkaç kabarcıklar yüzeye yükselir görene kadar pişirin ve bu kadar kenarlarında kuru , sonra hafifçe kızarana kadar diğer tarafta pişirmek için ters çevirin . Tereyağı ve akçaağaç şurubu ile servis yapın ya da krema ve taze meyve şanti .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages