Fıstık Ezmesi Çikolatalı Kurabiye Hamur Pops - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

1 Kasım 2013 Cuma

Fıstık Ezmesi Çikolatalı Kurabiye Hamur Pops




Eğerpasta on çıkar gördünüz mü Baker Ella ? Çok yaratıcı ve lezzetli görünüyor ama tek sorun er gerçekten bir pasta kişi değilim . Ben daha çok meyilli yemek. Ben tanımlama hakkında aynı şekilde hissediyorum . Onun değil ben kurabiye sevmem , ama hamur daha çok yemek aşağı olur . Ben browsing iken Fırında Perfection , bu kurabiye hamuru çıkar karşılaştım. Açıkçası , ben çiğ yumurta yeme korkmuyorum , ama kan yine de çiğ yumurta yeme korkusu olmadan kurabiye hamuru keyfini bu şekilde her dem som için , bu harika bir alternatif
.

Bu gece , ben disse vermeye karar verdi bir deneyin çıkar . Onlar lezzetli oldu! Eğer buzdolabında veya derin dondurucuda soğumaya öncehamur yerseniz sana att anlatacağım , siz theywill iki yeme kullanılan kurabiye hamuru att gibi dışarı açılmıyor düşünmek olmayabilir . Fakat bir kere nihai ürün yemek , size kendilerini yapılan üzgün att olmayacaktır. Kurabiye hamuru on çıkar diğer türleri vardır Fırında Mükemmellik . Fordi ama fıstık ezmesi - çikolata açılan seviyorum , ben bu değişimi Dayanamadım


Ben hela tarifi paylaşacak disse att yaparken öğrendiğim ipuçları att bir çift vardır . Bir hediye olarak vermek ya da bir parti için kendilerini yapmadan önce Umarım benim önerilerim ile, bir uygulama yuvarlak yapmak gerekmez . Benim tek partiler için disse ilgili şikayet ve bu thatthey iyi Nar soğuk servis ve Bor buzdolabında saklanır olduğunu. .

Bu bir partiye kendilerini getiren ise , iki
hizmet öncesi sürece kan gibi için buzdolabında kendilerini tutmaya çalışın .

Malzemeler
hakkında yapacak > 1/ 2 su bardağı fıstık ezmesi
1/4 fincan tereyağı , erimiş
kahverengi şeker dolu 1/2 bardak
1 çay kaşığı vanilya
1/2 su bardağı çok amaçlı un
1/8 çay kaşığı tuz
1 su bardağı minyatür çikolata ( Eğerminyatür çikolata yoksa , sadece sahip olanlar att bir kaba pirzola yapmak)
Popsicle sopa (pişirme bölümünde Michael'ın için findes )
Sütlü veya bitter çikolata şeker ( Michaelpişirme bölümünde için findes ) erir


Yol
1 . Geniş bir kapta , krem birliktefıstık ezmesi , tereyağı , kahverengi şeker ve vanilya iyice karışana kadar (karışım birlikte hafif , daha fazla krem alacak )
2 ,Un ve tuzu karıştırınkremalı karışımın içine karıştırın . Çikolata karıştırın .
3 Çeyrek boyutu topları içine karışımı rulo ve ( dikkatli göra surethat olmak size kendilerini ,kurabiye hamuru toplarıbuzlu şeker çubukları düşmez daldırma Nar böylece sopa sıkı topları Yerleştirilen olan ) topu içine buzlu şeker sopa yerleştirin. Yağlı kağıt ile kaplı çerez kağıda yatıyordu . 15-20 dakika flera saat veya dondurma için soğuk firma kadar (soğukdaha iyi fordi sıcak çikolata kendilerini ısınmak hurtigt olacaktır . Onlar da sıcak olsun , theywillçikolata kırmak ) . 4 />
. 5 Buzdolabından birkaç kurabiye hamuru topları kaldırmak . Yavaşça şeker kaplama , her seferinde bir , udnytte popsicle sopa ( gerekirsehamur topları üzerine spatula iki hareket daha fazla çikolata kullanın) en kurabiye hamuru topları daldırma
. 6 Bir kase tarafındaekstra dokunun ( bu GöR o kadarçikolata kaplama çok kalın değil ) . . Yağlı kağıt yerleştirin iki kuru
7 Topları her ( aynı andabuzdolabı ve dondurucu hepsini almak ise , de vil bli çok daha besværligt daldırma ve size de ayrı düşen kurabiye hamuru topları riski olacak daldırma kadar 5. ve 6. adımları tekrarlayın çikolata )
. 7 Kuruduktan sonra buzdolabında geri koyun iki tamamen firma yukarı ve gjenstår serin ( sadece normal kurabiye hamuru gibi ) . . Buzdolabında saklayın


Not : Bu ​​hediyeler için büyük fikirler ise Eğer dik ya da sadece sopa bir yay ile baş aşağı bakacak şekilde bir mini kek astar yerleştirilen bakan sopalarla yay ile strafor bir blok sıkışmış aşağı dem ters bir kurdele ile selofan çanta, kendilerini koymak .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages