Peynirli Leziz Kurabiye Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Peynirli Leziz Kurabiye Tarifi

Upuzuuuuuun bir aradan sonra yeni yılın ilk gününden merhabalar...Aylardır yeni bir tarif eklemedim bloğuma.Okul hayatım ev hayatım,sosyal aktiviteler derken başımı kaşıyacak vaktim olmadı.Biraz da bu bloggerin değişen arayüzüne alışamadım biraz ara vereyim dedim.Demedim aslında bırakayım dedim.Bu iş buraya kadarmış dedim ancak işte yine buradayım...

Yeni yıla mutfakta girdim desem yalan olmaz.Yılın ilk gününde arkadaşlarımı ağırladım dolayısıyla yılbaşı akşamı harıl harıl tatlılar yapmaktaydım.Facebook'a da arada attım yaptıkça arkadaşlarımla da paylaştım ve hiç yalnızlık çekmedim.

Yeni yıla keyifli başlayınca tariflerime de başlayayım dedim...

İlk tarifimiz peynirli kurabiye .Tek kelime ile muhteşem oldu.Ben şimdiye kadar yapmadığıma çok pişman oldum.Yapmadıysanız size de tavsiye ederim...Yeni yıl herkese mutluluk ve sağlık getirsin....
          
                                                       PEYNİRLİ KURABİYE




 MALZEMELER:
250 gr tereyağı (oda sıcaklığında)
1 çay bardağı yoğurt
1 pk kabartma tozu
1 yumurta beyazı
aldığı kadar un
1 su bardağı beyaz peynir
Üstüne serpmek için çörek otu.

HAZILANIŞI:
Çörek otu ve un  ve kabartma tozu dışındaki tüm malzemeyi yoğurma kabına koyuyoruz.Karıştırıyoruz.Daha sonra unu azar azar eklyoruz.Kulak memesi kıvamında yumuşak bir hamur elde ediyoruz.Fırın tepsisine yağlı kağıt serip ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elimizle yuvarlayıp tepsiye diziyoruz.Hepsi bitince yumurta sarısı sürüp çörek otu serpiyoruz.
180 derecelik fırında üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.



SICAK SICAK SERVİS EDİYORUZ.AFİYET OLSUN.

MUTLU YILLAAAAAR.......

Lezzetli en yeni  kek tarifleri ile hanımlara özel muhteşem paylaşımlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages