Evde Hamburger Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

17 Mayıs 2013 Cuma

Evde Hamburger Tarifi




Merhaba Koştur koştur zayıflayacağım valla. Benim gibi oburluğa ve tombulluğa alışkın bir bayan için zayıflamak mı oy oy oy...

Ne bitmez iş yoğunluğum varmış. İnanın vakit bulup tarif eklemek için deliriyorum. Pc başına geçip sizlerin sayfalarını dolaşmak için deliriyorum. Ama bir türlü vakit bulamıyorum. Özledim sayfaları gezip güzel yemeklerinize bakıp yorumlar yazmayı.

Bu arada bazen denk geliyorum blogculardan bayağı bir taşınan olmuş, arkadaşlarım çok sevdiğim, dostlarım gelmiş buralara. Hepsine teker teker hoş geldiniz diyorum. Bir fırsat bulursam ziyaretlerime başlayacağım...
Bloğum benim için bir kaçış yeri dinlenme durağı azıcık daha dinlendim herhalde e artık ben işimin başına döneyim ama önce tarifler.


MALZEMELER:

Hamburger ekmeği

300 gr kıyma

Galeta Unu

1 adet Yumurta

Köfte Harcı

Marul Yaprakları

Domates

Kornişon Turşu

Mayonez ve Ketçap


YAPILIŞI:

Hamburger ekmeği tarife görehazırlanır. Köfte malzemeleri yoğrulur. 1 Saat kadar dinlendirilir. Daha sonra ekmek büyüklüğünde köfteler hazırlanıp yağlı kağıt serilmiş tepside pişirilir. Piştikten sonra ekmekler ikiye bölünür. İçlerine köfte,domates,marul,ketçap ve mayonez konarak hazırlanır. AFİYET OLSUUUUUUUUUUUUN




En kolay pratik hamburger tarifi ile sende hızlı leziz yemekler yap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages