Nazarlığımız Olsun - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

20 Mart 2013 Çarşamba

Nazarlığımız Olsun

Nazarlığımız Olsun


Bugün sevgili Sevinç ablam ve eşi kahvaltıya geldiler ama işte sakınan göze çöp batarmış ya hani 4-4 lük sofra resmi çekicem diye sen unut gene malzemeleri sofraya koymayı:) Allah Allah o kadar şey yaptım bu sofra neden boş duruyo diyorum:) Sadece bununla kalsa iyi tuzluklar boş, çay demlenmemiş :) Allah'tan beni seviyorlar da hoş gördüler.

Gerçi yaptığım yiyeceklerin resimlerini misafirler gelmezden önce ayrı ayrı çekip tarifleriyle aşağıya koydum. Artık siz yapıp kendi sofranızı donatırsınız bana da yollarsınız resimleri..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages