No- Bake Bal Yoğurt Cheesecake - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

22 Kasım 2013 Cuma

No- Bake Bal Yoğurt Cheesecake


No- Bake Bal Yoğurt Cheesecake

istiyorum bu İşçi Bayramı hafta sonu son yer , İster inanın ister inanmayın sıcak bir ben gün benim fırın kapalı veriyorum kitchen.So ve ben bir ' sadece hafta sonu geri kalanı için chillax böylece m hızlı bir şey yapma . Bu basit ve kolay tatlısihirli madde nedir? Yoğurt Yunan .
No- Bake Bal Yoğurt Cheesecake
greek yogurt

Bir gün , ben ablam ile kahvaltı sahip oldu ve bana Yunan yoğurt tanıtıldı . Ben böyle diyecektim ki ( benim için çok sağlıklı , diye düşündüm ) ama bir kere ben denedim eğer İlk başta ben emin değildi , ben çok fazla zamandan beri bağımlısı oldu . Ben tadı ne kadar zengin ve kremsi seviyorum , diğer yoğurt aksine ben geçmişte yedim . Kahvaltıda tatlı yiyorsanız gibi ve bazı taze meyve ve bal gezdirilir ile üst zaman , bu kadar ! Yani bu düşünce kafamda dönen ile , ben Yunan yoğurt ile lezzetli bir tatlı oluşturabilir merak . Ve cevap evet :-)

Greek yogurt

Bu ışık ve tatlı peynirli çok aldatıcı hoşgörülü ve bunu yapmak için neredeyse zahmetsiz var . Bunun yerine en hiç fırında cheesecakes için diyoruz krema , ekleme , I ( sağlıklı bahsetmiyorum bile) Yunan yoğurt . Kalın ve kremsi kullanılan Gezdirip biraz üstüne bal bit ve bazı taze meyve ve işte ile hizmet ! Kendinizi aslında sizin için iyi bir çökmekte cheesecake var :-)

honey yogurt cheesecake

HARİKA BİR İŞ ​​GÜN VAR : - ) < / b >

No-Bake Bal Yoğurt Cheesecake < / b >
yapar 8-12 porsiyon < / i >
Alerji Not : süt ve buğday maddeler içerir < / i >

doldurma :
iki 8 - oz . krem peynir çubukları
1/2 fincan bal
1/2 su bardağı toz şeker
1 çay kaşığı . vanilya
1 1/ 2 su bardağı yağsız Yunan yoğurt , düz
1 Tbs . limon suyu

kabuk :
1 1/ 2 su bardağı kraker kırıntısı
5 Tbs Graham . tereyağı , erimiş
3 Tbs . toz şeker

bal garnitür
taze meyve ( isteğe bağlı )

kabuk için : orta karıştırma kapta />

dolgu malzemesi olarak:
Büyük bir karıştırma kapta, pürüzsüz kadarkrem peynir yendi . Bal , şeker ve vanilya özü ekleyin. Yunan yoğurt ve limon suyu ekleyin ; karışana kadar karıştırın. Soğutulmuş graham kraker kabuk üzerindedolum dökün ve üst pürüzsüz . Kapak ve 3 ila 4 saat veya gece boyunca

bal gezdirilir ve bazı taze meyve ile servis yapın
. .


Lütfen dikkat : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

No- Bake Bal Yoğurt Cheesecake

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages