İftar Sofrasi Yoğurtlu Yayla Çorbasi Tarifim - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

7 Temmuz 2014 Pazartesi

İftar Sofrasi Yoğurtlu Yayla Çorbasi Tarifim

Terbiye edilmiş iftar sofraları için iyi başlangıç yapmaya yayla çorbası ile ne dersiniz.




Kuzey'in en sevdiği çorbalardan biri diyebilirim.

Annemin dantelleri üzerinde bana çok beyaz geldi fotoğraf biraz renk katıverdim ;)



Malzemesi

?2 su bardağı yoğurt

2 yemek kaşığı un

1 yumurta

1 çay bardağı pirinç

1 kaşık margarin ya da tereyağ (ben yakıp üzerine koymuyorum, içine katıyorum)

Tuz

Nane

İsteğe bağlı kırmızı biber (Kuzey için katmıyorum)



Hazırlanışı

Önce yoğurt, un ve yumurtayı el blenderi ile iyice çırpıyorum. Sonra suyunu ekliyorum (ölçmedim, sevdiğiniz kıvama göre siz ayarlayın). Pirinçleri yıkıyorum ve haşlamadan ekliyorum. Bir kaşık yağını da ekleyerek ocağa alıyorum.

Kaynayana kadar karıştırıyorum ki topaklanmasın. Azıcık ılıyınca kaynamadan önce tuzunu atıyorum. Kaynayınca ocağı iyice kısıyorum ve beş dakika kadar kaynamaya bırakıyorum.

Nanesini kırmızı biberini atıp ocaktan alın. Biraz dinlendirin ve servise hazır...



Afiyet olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages