Zeytinyağli Yumurta Salatasi Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

14 Mayıs 2014 Çarşamba

Zeytinyağli Yumurta Salatasi Tarifi


 

Efendim 2 gündür tarifsiz bir post yayınlamış durumdayım, hatta "yer sofrası" arkadaşım tarifi nasıl göreceğim diye de sormuş. Ben de neredeyse 1 haftadır bloga uğrayamadığım için şu an farketmiş durumdayım :) Yumurta salatası fotoğrafını yükleyip, tarifini de sonra yazarım diyerek neredeyse 1 yıl öncesinden 30 Nisan'a (kendimce uzak bir zaman olduğunu düşünmüşüm herhalde :) planladığım bir tarifti, tabii arada kendisini unutmuş gitmişim. Ancakkk kahvaltı için öylesine güzel bir alternatif ki, yumurta sevmeyene bile yedirir kendisini. Ben unuttum, ama siz unutmayın diyerek sevgilerimi gönderiyorum :)



Malzemeler (4 kişilik):



- 4 adet kaynamış yumurta

- 1 adet limonun suyu

- 2 yemek kaşığı sızma zeytinyağı

- 8-10 dal taze reyhan

- tuz, karabiber



Yapılışı: Haşlanmış yumurtalar, sarısı da dahil olmak üzere minik küpler halinde doğranır. Ayrı bir sos kabında limon suyu, zeytinyağı ve dilediğiniz baharatlar ve tuz iyice karıştırılır. Reyhan yaprakları da ince ince kıyılır. Tüm malzemeler bir araya getirilerek nazikçe harmanlanır ve servis edilir. Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages