Firinda Elma Dilimi Patates Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Firinda Elma Dilimi Patates Tarifi

Patatesin girmediği ev, sevmeyeni var mıdır bilmiyorum? Bizde ise her türlüsü pek bir rağbet görür, özellikle kızartması çok sevilir. Bu yüzden de buzdolabında hem parmak patates, hem de elma dilimi patates dondurulmuşunu bulunduruyorum. Son zamanlarda çok az yağ kullanılan ve fırında pişen bu süper yöntemi keşfettim, o zamandan beri öyle uzun uzadıya kızartma işlemleri ile de uğraşmıyorum.

Malzemeler:

- 1/2 kg. dondurulmuş elma dilimi patates
- 2 yemek kaşığı sıvı yağ
- arzu ettiğiniz baharatlar (ben kekik, nane, pul biber ve karabiber tercih ediyorum)
- tuz

Yapılışı: Bir borcam içerisine elma dilimi patatesler, buzu çözdürülmeden konulur. Üzerine yağ, tuz ve baharatlar ilave edilerek iyice harmanlanır ve 170 dereceye ayarlı fırında 20 dakika pişirilir. Çok hafif, kızartma için başında beklemeden ve süper lezzetli bir aperatif oluyor.


Afiyet olsun...

Türk Mutfağının En lezzetli resimli yemek tarifleri ile bayanlar evlerinde damak tadlarına hitap eden, türk ve dünya mutfağından seçme kolay tarifler ile yemek pişirmenin püf noktaları tümü ile sizler için sitemiz sofra yemek tarifleri olarak paylaşıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages