Zeytinyağli Basit Barbunyali Taze Fasulye Tarifim - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

24 Şubat 2014 Pazartesi

Zeytinyağli Basit Barbunyali Taze Fasulye Tarifim



Taze fasulye yemeğini severmisiniz ? barbunyayı peki ? Biz ailecek her ikisini de severiz. Gerçi yazın her hafta taze fasulye pişirince Ata biraz arıza çıkarırsada :))



Hürriyet gazetesinin pazar ekinde görmüştüm. Aslında bilinen bir yemekmiş ama ben bilmiyordum. Her ikisinin de yer aldığı bu lezzet ise gerçekten çok güzel oluyormuş.

Herkese tavsiye ederim.

Malzemeler:


  • 1 kilo taze fasulye

  • yarım kilo barbunya

  • 1 büyük soğan veya 2 adet orta boy soğan

  • 2 büyük domates ( kışın 1 su bardağı dolusu domates suyu )

  • 2-3 diş sarımsak, tuz , 2 adet kesme şeker

Yapılışı



  1. Kuru soğanları ymeklik doğrayın. Sarımsaklarıda 2'ye 3'e bölün. Zeytinyağında kavurun. İçine şekeri ve tuzunu atın. Küp küp doğradığınız domatesleri de atın. Kavurmaya devam edin.


  2. Yıkayıp temizleyip 3 parmak genişliğinde doğradığınız fasulyeleri de atıp kavurmaya devam edin.


  3. Fasulyelerin rengi hafif rengi dönünce üzerine yaklaşık 2 su bardağı su ekleyip barbunyaları da ilave edin. (Ben barbunyaları ayrıca haşlamıyorum. Bazıları koyu renk suyunu çıkarmak için 10 dakika başka bir yerde haşlayabiliyor. ) İsterseniz düdüklüde pişirebilirsiniz. Ben fasulyeyi düdüklüde pişirmeyide tercih etmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages