Üç Renkli Börek Resimli Tarifim 2014 - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

19 Şubat 2014 Çarşamba

Üç Renkli Börek Resimli Tarifim 2014

Üç Renkli Börek Resimli Tarifim 2014.

Tarif Portakal ağacından. Ben zaten portakal ağacının sıkı bir takipçisiyim ve kendime göre güzel bulduklarımı da deniyorum. Tarifte değişiklikler var. Çünkü ben pastırmayı yerken çok seviyorum da :) daha sonra tendeki kokusunu sevmiyorum. :( Ben de o yüzden pastırma yerine sosis koydum. Ayrıca havucu ve ıspanağı tuzla değil sert rendelenmiş peynir ile tatlandırdım. ve yine ayrıca yufkaları sulu sıvı yağ ile ıslattım çünkü öbür türlü bana çok yağlı geliyor.


Bu börek hem çok kolay çünkü malzemeler çiğden konuyor. Hem görünümü hem de tadı çok güzel. Malzemeler çiğden konduğu için yumuşacık ayrıca. Gerçi benim çektiğim foto misafirler gittikten sonra olduğu için biraz börekler aygınım ve baygınım olmuş ama olsun. Tavsiye edilir.

Malzemeler:



  • 4 yufka
  • 1 çay bardağı sıvıyağ ve 1 çay bardağı su
  • 2 adet orta boy havuç
  • 10 adet kokteyl sosis ( küçük sosislerden)
  • 1/2 kg ıspanağın yaprakları
  • 1 yemek tabağı dolusu rendelenmiş sert peynir (ben genellikle mihaliç kullanıyorum)
  • Yumurta sarısı, haşhaş tohumu (veya susam)

Yapılışı:



  1. Birinci yufkayı masaya serip sulu yağla ıslatın. İkinci yufkayı da üzerine serip ıslatın.
  2. Havucu rendeleyip ikinci yufkanın üzerine serpin, havucun üstüne peynirin yarısını da serpin.
  3. Üçüncü yufkayı havuçların üzerine serip ıslatın. Ispanağın yapraklarını bütün olarak üçüncü yufkanın üzerine koyun. Üstüne kalan peyniri serpin.
  4. Dördüncü yufkayı serip ıslatın. Sosisleride rendeleyip dördüncü yufkanın üzerine serpiştirin.
  5. Yufkanın kenarlarını hafifçe içe katlayın. Yufkayı rulo şeklinde sarıp bıçakla ikiye bölün.
  6. İki ruloyu yağlanmış tepsiye koyun. Üzerine yumurta sürün ve haşhaş tohumu serpin. 180 derecelik fırında yaklaşık 30 dakika pişirin.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages