Kiymali Pane Börek Kolay Tarifim 2014 - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

19 Şubat 2014 Çarşamba

Kiymali Pane Börek Kolay Tarifim 2014



Sıcak sıcak yenecek, lezzetli bir börek. Ben akşam yemeği niyetine yaptım valla. Pane olduğu için fazla yağ çekmediğine inandığım için akşam yemeğinde yedik. Hiç tarzım değildir. :)))Bundan önce herkes brokoli çorbası içti tabii ki. Biraz sağlık, biraz keyif :))


Malzemeler:


  • 5 adet yufka

  • 300 gr kıyma

  • 1 büyük soğan

  • yarım demet maydanoz

  • karabiber, tuz

  • 2 yumurta

  • 1 bardak galeta unu

Yapılışı:



  1. Önce kıymayı kavurdum. Üstüne yemeklik doğradığım soğanları kattım, kavurdum. İndirmeye yakın doğranmış maydanozu, karabiberi, tuzu koydum.

  2. 2 yufkayı üstüste koydum. 8 üçgen parçaya ayırdım. Üçgen parçanın kalın tarafına kıymalı içten koyup, sigara böreği gibi sardım. Ucunu su ile ıslatarak açılmasını engelledim.

  3. Tüm yufkaları bu şekilde sardım. Yarısını buzluğa sonra pişirmek üzere ayırdım. Tavada sıvıyağı kızıdırdım. 2 yumurtayı çırptım börekleri içine batırıp, galeta ununa buladım. Kzıgın yağda arkalı önlü pişirdim.

  4. Servisini sarımsaklı yoğurtla yaptım. Zaten kızarttığım için üstüne tekrar tereyağlı, salçalı sos yapmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages