Çikolata Soslu Elma Tatlisi Tarifim 2014 Burada - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

22 Şubat 2014 Cumartesi

Çikolata Soslu Elma Tatlisi Tarifim 2014 Burada

Görüntü çok güzel olmasada tadı inanın çok güzel oldu. Yapması son derece kolay bir tatlı. Tarifi bile çok kolay.
4 adet elmayı soydum ve ortadan ikiye böldüm. Tencereye dizdim. Üstlerine birer kaşık dolusu şeker koydum. Tencerenin dibine 1 bardak su döktüm. 5 tanede karanfil ekledim. 10 dakika pişirdim. Elmalar hemen yumuşadılar. Üstüne de arkasındaki tarife göre hazır çikolata sosu yapıp, döktüm. Hindistan cevizi ile süsledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages