Çikolata Kaplı Muz - Softa Yemek Tarifleri 2014 - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

22 Şubat 2014 Cumartesi

Çikolata Kaplı Muz - Softa Yemek Tarifleri 2014




Oğluşumun doğum gününden yani taaa Kasım ayından kalan bir tarif. Oğluşumun arkadaşları pek bir bayıla bayıla yemişlerdi. Ben bu fikri bir blogtan almıştım ama aldığım blogu tekrar bulmam bir türlü mümkün olmadı. Onun hazırladığı muzlar benimkilerden çok çok daha güzeldi. Eğer o beni bulursa mutlaka linkini yayınlarım.






Kremanın içinde çikolatayı eritiyorsunuz. (50 ml kremada 1 paket çikolata) Kaşıkla karıştıra karıştıra soğutuyorsunuz. Karıştırmayı unutmayın ki kabuk bağlamasın. İster bütün ister yarım muzları çikolata sosuna batırıp, çöp şişlere diziyorsunuz. Büyük bir patatesi ortadan kesip, alüminum folyo ile kaplayıp, çöp şişlere batırılmış muzları patatesin üstüne diziyorsunuz.







Kremayı çok koymayın , yoğun bir çikolata kıvamında olsun. Yoksa erimiş çikolatalar muzların üstünden akıp gidiyor. Daha sonrasında hindistan cevizi, fındık kırığı ile süsleyebilirsiniz. Ben tercih etmedim. Sade görüntüsü daha çok hoşuma gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages