Buharda Pişirilen Sebzeler - Sebze Yemekleri 2014 - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

24 Şubat 2014 Pazartesi

Buharda Pişirilen Sebzeler - Sebze Yemekleri 2014




Bu aralar ailecek biraz kilo almış durumdayız. Baktık kilolar kendi kendine azalmıyor biz de kendimizi yağsız sebzelere adadık. Atayı hiç söylemiyorum, O bizimle bu tür etkinliklere katılmıyor. Ata hep yeme halinde :))



Yukarıdaki tabakta brüksel lahanası, karnabahar ve havuç var. Alttaki tabakta karnabahar, havuç , patates ve kereviz var.



Şu şekilde buharda pişiriyorum. Tencerenin birine su dolduruyorum. Üstüne çelik süzgeçi oturtuyorum. İçine sebzeleri koyuyorum. Üstüne de tencerenin kapağını koyarak pratik yolla sebzeleri buharda pişirmiş oluyorum. Pişip pişmediğini arada  yoklayarak farklı zamanlarda pişen sebzeleri de birlikte pişirmiş oluyorum. Biz genelde üstüne sarımsaklı yoğurt dökerek yiyiyoruz.  Sarımsaklı yoğurt nasıl bir lezzetse herşeyi yenilir hale getiriyor. Tavsiye ederim.



Bu aralar karnabahar ne kadar pahalı değil mi? Yumruğum kadar karnabahar 5 tl.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages