Diet közlenmiş patlıcan biber kavurması tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

15 Ocak 2014 Çarşamba

Diet közlenmiş patlıcan biber kavurması tarifi

Sizlerle kolay ve lezzetli bir tarif paylaşmak istiyorum.patlıcan ve biberin birarada olduğu bu harika lezzeti mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.

közlenmiş patlıcan ve közlenmiş kırmızı biberler küçük küçük doğranır.tencereye az sıvıyağ alınır ve 1 tane kurusoğan doğranar kavrulur.içine doğramış biber ve patlıcanlar ilave edilerek kavrulur.tuz ve pulbiber ekleyerek karıştırılan patlıcalar 5 dk kavrulduktan sonra ocaktan alınır.üzerine maydonoz doğranarak serpilir ve servis yapılır.
afiyet olsun.
sevgili blog arkdaşım VANİLİNS  iki gün önce beni mimlemişti.bende kendisine teşekkür edip hemen cevaplıyorum.

1.ÇANTAMDAKİ 5 ŞEY
cüzdanım,el kremim,kalem,avon katoloğu,selpak mendil paketim
2.ODAMDAKİ FAVORİ 5 ŞEY
elbise dolabım,yatağım,aynam,makyaj malzemelerim,parfüm
3.BU AY PALNLADIĞIM 5 ŞEY
temizlik,alışveriş,misafir kabul etmek
4.ALMAK İSTEDİĞİM 5 ŞEY
güzel bir kaban,çizme,uzun tunikler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages