Ren geyiği Chow Tarifleri - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Aralık 2013 Pazartesi

Ren geyiği Chow Tarifleri



Ben endişeliyim ve onun yerine koyun benim şükret
Ve ben uyurken benim bereket sayma düşme .
- Bing Crosby

ren geyiği Chow

, benim nimet sayma hakkında çok şey düşünüyordum . Benim erkek bakmak ve hemen inanılmaz ben mübarek nasıl hatırlattı ediyorum . Hayatımda onlar olmadan nasıl olacağını hayal bile edemez . Onlar her sabah kalkmak nedeni sensin . Onlar bile bu blog başladı nedeni sensin . Iwouldn't onlar için değildi , tüm theseallergy dostu yemek tarifleri oluşturmak için sürücü anddetermination oldu . Yani hayat biraz deli olur , ben durdurmak ve benim şükret kendimi hatırlatmak .


Tüm bu hafta dabir mola enjoybefore çocuklar için eğlenceli aktiviteler , okul programları ve partilerle dolu tatiller. Bugün, onun okul Noel programı için , farlar yakalanmış bir geyik gibi , hala sahnede benim genellikle enerjik 3 yaşındaki standı izledim . Zavallı küçük adam . Ona geri bakan tüm bu yabancı yüzler görmek için şok oldu olmalı. Ona en büyük sarılmak ve onun performansı için daha sonra bir öpücük verdi . Graham kraker evlerle benim 7 yaşındaki ve sınıf arkadaşları ile Sonra , ben yapma öğleden sonra geçirdi . Onlara evlerini gerçekten yaratıcı ve ben bunların hiçbiri bile okula gitmeyen kadar bazı şeker yemeye çalıştı şaşırdım ( vay! ) izlemek çok eğlenceli oldu . Ben bugün okuldaçocuklar ile biraz zaman harcamak lazım gerçekten sevindim . Geçtiğimiz birkaç ay hareket gerçekten heyecanlı olmuştur ve bizim yeni evine yerleşmiş . . Sonunda Normal


ren geyiği Chow

Her yıl , ben gelip deneyin yeni bir şey ve ilginç benim çocuklar için tatil sırasında sınıf arkadaşları ile paylaşmak için . Bu yıl bir Noel sürümü yapıyorum Çamurlu Buddies ( aka Köpek Chow ) ve ​​Ren geyiği Chow denir . Bu simit , tahıl , çerezler , kızılcık , Bisküvileri ve nane şeker dolu. Ve her şey erimiş çikolata kaplı ve renkli sprinkles ile dekore edilmiştir . ?

Aslında ben eğlenceli

nasıl onlara pudra şekeri toz vermeye karar verdi . Ben kar gibi görünüyordu çünkü o kadar sevimli olacağını düşündüm . Büyük hata . < / i > Her şeyden önce , bu yemek gerçekten dağınık yaptı. Ben öğretmenleri < / i > bu seveceksiniz eminim . Tüm ikinci, bu Chow donuk ve zevksiz bakmak Ren geyiği yaptı , ben bile renkli ekledim fog göremedim. Bu yüzden pudra şekeri nixed


.

tatlı ve tuzlu kombinasyonu seviyorum bu küçük bir tedavi sunuyor ve benim çocuklar çok seviyorum çok mutluyum . Benim 3 yaşındaki benim 7 yaşındaki simit yanı sıra mini Oreo kurabiye çikolata kaplı takılıp tuzküçük bit seviyor isekurutulmuş kızılcık ileçikolata kaplı Chex tahıl yemek seviyor . Ve sınıf arkadaşları için bu büyük bir toplu iş yapmak çocuk oyuncağı oldu : Sadece biraz çikolata erimiş ve tüm malzemeler attı . Ben şeffaf plastik torbalarda onları paketlenmiş ve üzerine güzel bir kırmızı kurdele bağladı . Voila ! Anında parti lehine

.  

ren geyiği Chow

ben sizin kadar yaptığımız gibi Ren geyiği Chow beğeneceğinizi umuyoruz . Kendi sürümünü oluşturmak için çekinmeyin . Kiler ve dolaplar bir göz atın ve oluşturduğunuz ne güzel tatlı ve tuzlu kombinasyonu görmek
.
< / i> Happy Holidays < / i>
< / b >
Ren geyiği Chow < / b >
< / i >
Alerji not: buğday ve süt maddeler içerir * < / i >

2 bardak Chex pirinç ya da mısır tahıl
2 su bardağı Altın Grahams tahıl veya graham kraker , ısırık boyutu kırık parçaları
2 su bardağı Pretzel
1 su bardağı kurutulmuş kızılcık
2 bardak semisweetchocolate cips *
renkli 1/4 fincan
1 paket Nane şeker veya küçük şeker Köpekler
2 su bardağı ısırık boyutlu tanımlama
2 su bardağı küçük marshmallow

* düzenli çikolata için süt içermeyen alternatif , siz) Yaşam marka veya çikolata Rüyası marka keyfini çıkarın deneyebilirsiniz

büyük bir karıştırma kapta ,Chex tahıl , Altın Graham tahıl , simit ve kurutulmuş kızılcık karıştırın . Kenara koyun .
bir kapta />

Hattı parşömen kağıt veya alüminyum folyo ile iki kabartma yaprak . Pişirme yaprak üzerinde ren geyiği yemek karışımı düz yayıldı. Renkli ile üstkarışım daha sonra firma kadar ( işlemi hızlandırmak için birkaç dakika buzdolabında koyabilirsiniz ) için erimiş çikolata için izin serpilir. Küçük lokma boyutlu parçalar halinderen geyiği yemek parçalayın. Nane şeker , kurabiye ve marshmallow karıştırın . Hemen servis , paketler içine dökün veya 3 hafta için buzdolabında hava geçirmez bir kapta tutun , ama 1 hafta :-)

Lütfen sonra hala herhangi bir sol olacak şüphe not : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Bunlar benim kişisel olarak kullanan ürünler ve sizinle :-) < / i >


paylaşmak istedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages