En iyi Vegan Gofretler ve Tarifleri - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

3 Aralık 2013 Salı

En iyi Vegan Gofretler ve Tarifleri



Yılbaşı bugün ve 2012'de geri bakmak gibi , ben yardım edemem ama bu yıl oldu tüm wonderfulmoments için inanılmaz minnettar hissediyorum. Koca ve ben bizim 10th evlilik yıldönümü kutladı. Biz bizim ilk aile vacationat Disneyland.We < / em > ev bizim satın almıştı . Ve benim blog bir milyondan fazla ziyaret ulaştı . Bu Suchan inanılmaz bir yıl oldu ve şimdi 2.013 deposunda ne için lookingforward değilim var .
En iyi Vegan Gofretler

En iyi Vegan Gofretler
En iyi Vegan Gofretler
Yakında benim son postfor bu yıl , Ben bazı yozlaşmış , mindblowing tatlı ile gelip denemek istiyorum düşündüm . Çikolata ile Belki bir şey . Çikolata lot . Belki mantarı ? Ha . Bu çok geçen yıl oldu. Ya da belki buzlanma ve fantezi süslemeleri yükselen bir pasta withtons ? Hayır . Orada yapılmış . Bitti o . Aha ! Nasıl gibi ... lahana , MyOwn az dönüş ona moda madde aboutputting . Ah ... Hayır . Oraya gitmek olacak değil . ? < / Div >

nasıl / div >

Tamam , kadar benim firstrecipe for seviyorum vegan waffle , ben tam olarak waffle tür gibi tadı olduğunu % 100 inançla söyleyemem size ' bir gözleme evinde almak d ya da evde yapmak istiyorum . Farklı lezzet ve hindistan cevizi sütü aroması outtoo muchand gerçekten bir "normal " waffle gibi tatma onu tutar gelir . Ayrıca, onları olmak istiyorum biraz daha yoğun andchewythan vardı . Bu gerçekten rahatsız mezo Ihadto tekrar ve yenidentarifi gitmek

.

Yani bu waffle hakkında bu kadar farklı nedir? Evet , ben çok nötr lezzete sahiptir kaldırıma (üzgünüm , ben başka bir şey için tasarruf edeceğiz ) ve broughtback pirinç sütü , için hindistan cevizi sütü başladı . Itook benim vegan tarifi gözleme , theingredients bir ofsomemiktarda ayarlanabilir ve tekrar denedim . Bu kez ,waffleHindistan cevizi sütü olanlardan daha daha iyi ortaya çıktı. Hamur çok daha hafif ve airier insideandit en önemli şey outside.but güzel çıtır hasa olduğu tam olarak bir gözleme gibi tadı olduğunu. < / em > Ben bu hiç iyi vegan waffle olduğunu , söylemek cesaret


!

Ben thesewaffles isthat ile yapılan bir diğer önemli değişiklik Ben gerçekten iyi bir waffle makinesi yatırım . Kardeşim bir kullanıyor bir süre Waring Pro Belçika Waffle Makinesi ve yine bana zaman ve söylüyorum oldu , "Bu waffle makinesi almak gerekir ! " Hemming ve bu konuda hawing sonra, sonunda < / em > kendim için bir tane var . Ve ben yaptım soooo sevindim . Bu doğru . Bu gerçekten < / em > mükemmel bir waffle yapmak yok . Ben tam pişmiş ne zaman youcan flipit bu bip overand seviyorum . Bu waffle yapılması veya değilse merak varsayımları dışarı alır . Hatta ben de uzun bıraktı çünkü benim eski waffle makinesi ile yanmış waffle ettik kaç kez saymak değildir. Ben de çok erken ve waffle ortasında böler açmak istiyorum tam tersi sorun vardı ve ben haveto gözleme plakalardan onu kazımak istiyorum . Peki , ben bu problemswith bu waffle makinesi yok . ? Vay be, ben bir infomercial ya da ne



Cidden , ben tür gözleme şimdi yapma saplantı değilim . İyi bir şey benim çocuklar ( henüz ) onları yeme yorgun büyüdü değil . Daha sonra hafta için herhangi bir kalanlar dondurma bir batchforSunday brunchand sevişme .

meyve ton ile top için çok mutlu olduğunu >

I'mso sizinle bu yeni ve geliştirilmiş vegan waffle tarifi paylaşmaktan mutluluk . Ben onun gibi olacak ve belki de bir parçası haline umuyoruz sizin Pazar kahvaltısı geleneği :-)

! Yeni Yılınız Kutlu Olsun < / strong > < / em >

En iyi Vegan Gofretler
En İyi Vegan Gofretler En < / b >
8 waffle hakkında yapar < / i >
Anti not: buğday maddeler içerir < / i >

3 su bardağı un
2 Tbs kabartma tozu
1-2 Tbs şeker ( isteğe bağlı)
1/2 çay kaşığı . tuz
3 su bardağı pirinç sütü
1/3 su bardağı portakal suyu
1/3 su bardağı sıvı yağ
1 çay kaşığı . vanilya

ile pişirme spreyi veya kızartma yağı

garnitür :
pudra şekeri , akçaağaç şurubu , agave şurubu
izin margarin
taze fruit

Onceden waffle makinesi ( bir Waring Pro kullanıyorsanız , 4 veya 5 arasına set ) .

Ayrı bir kapta , pürüzsüz kadar tüm malzemeyi karıştırın . Yapışmaz pişirme spreyi veya yağ ile hafifçe fırça ile sprey önceden ısıtılmış waffle demir . Waffle demir üzerine hamuru dökün ve kızarana kadar pişirin. Taze meyve ve şurubu ile düz veya garnitür servis yapın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages