Yulaf ezmesi Çikolatalı Kabak Spice Öpücük Çerezler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

4 Kasım 2013 Pazartesi

Yulaf ezmesi Çikolatalı Kabak Spice Öpücük Çerezler



ne beni içine aldı bilmiyorum. Normalde , ben kurabiye bir hayranı değilim , ama her zaman hamur SEVDİM . Son zamanlarda ,Kaplumbağa Çerezler , Karamela Yulaf bisküviler ve bu Yulaf ezmesi Kabak Spice Çerezler , ben bu kurabiye yeme durduramaz !

Bu tarifgeçen hafta kafamda bira oldu ve ben heyecanlıyım ki sonunda yaptım , onlar AMAZING çıktı ! Lezzetli bir çift kabak çerez çikolata !

Malzemeler
12 yemek kaşığı tereyağı ,
1 1/ 4 su bardağı esmer şeker yumuşatılmış
1/4 su bardağı şeker
1 yumurta
1 çay kaşığı vanilya
3/4 çay kaşığı kabartma tozu
1/2 çay kaşığı kabartma tozu
1/2 çay kaşığı tuz
1 3/4 su bardağı un
1 1/ 2 su bardağı yulaf ezmesi
2-3 çay kaşığı kabak baharat
1/2 çay kaşığı tarçın
1/4 çay kaşığı hindistan cevizi
3/4 su bardağı çikolata
1 / 2 torba kabak baharat öper (hedef bulunan ) ,

Tarifi
1 dörde . Onceden 375 fırın .
2. . Hafif ve kabarık .
3 kadar birlikte tereyağı ve şeker çırpın. Vanilya , kabartma tozu , tuz , kabartma tozu , kabak baharat , tarçın , hindistan cevizi ve yumurta ekleyin. Her şey dahil kadar çırpın. /> 4.
5 . Çerez levha üzerine kepçe kurabiye hamuru parşömen kağıdı ile kaplı .
6 . 12 dakika veya kenarları kadar pişirin ( merkezi set ama fırından çekti sonra pişirmeye devam edilmeyecektir ) hafif kahverengidir. Servisten önce tepsi col beş dakika olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages