Yavaş Tencere Jambalaya Çorbası - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

11 Kasım 2013 Pazartesi

Yavaş Tencere Jambalaya Çorbası



Kocam ben düzenli olarak onunla işe gitmek için olsun bir D1 okulda asistan bayan basketbol antrenörü . Son zamanlarda, Brooklyn gitti ve orada bir restoranda Jambalaya çorbası vardı . Ben aranan ve ben bu inanılmaz çorba çoğaltmak için kullanabilirsiniz ama bir şey bulamadı benzer bir tarifi için aradı. Kendi tarifi ile geliyor bu yana , ben tabii ki yavaş ocak kullanmayı tercih . Bu İNANILMAZ ortaya çıktı , sadece ben Brooklyn vardı çorba gibi oldu . Bu kesinlikle bizim evde bir elyaf bu kış olacak .

Malzemeler
1 £ kemiksiz derisiz tavuk göğsü , pişmiş ve doğranmış veya rendelenmiş ( bunu yemek nasıl bağlı )
1
1 14.5 ons KÜÇÜK lokma büyüklüğünde parçalara doğranmış kiloluk andouille sosis , drenajsız
1 14.5 ons yapabilirsiniz domates sosu
2 14.5 ons yapabilirsiniz tavuk suyu
1 büyük soğan , domates , doğranmış olabilir doğranmış
1 büyük yeşil biber ,
1 fincan kereviz doğranmış
doğranmış 1 yemek kaşığı kuru kekik
1 yemek kaşığı kurutulmuş maydanoz
1 çorba kaşığı artı 1 çay kaşığı cajun / > 2 çay kaşığı kırmızı biber veya biber (eğer elinizde ne olursa olsun )
1 1/ 2 su bardağı pirinç ,

Tarifi
1 pişirilir. Yavaş ocak ama pirinç her şeyi yerleştirin . ( Ben yüksek üzerinde denemedim , ama 4 ila 6 saat boyunca yüksek pişmiş eğer işe eminim ) 8 ila 10 saat boyunca düşük pişirin .
2. . ( Ben çorba kadar bulaşık önce her kabın dibine birkaç yemek kaşığı koyun ) her bir kase pirinç istenilen miktarda ekleyin. Çorba aşağı pişirilir sonra, kalan pirinç (pirinç tüm çorba suları emmek gibi görünüyor , çünkü bunu yapmak ve sıcak çorbapirinç overcooks çünkü sakızlı almak eğilimindedir ) ilave edin olabilir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages