Vegan Çikolata Cupcakes ile Bloglama Üç Yıl Kutlamaları - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

22 Kasım 2013 Cuma

Vegan Çikolata Cupcakes ile Bloglama Üç Yıl Kutlamaları


Vegan Çikolata Cupcakes ile Bloglama Üç Yıl Kutlamaları Vegan Çikolata Cupcakes ile Bloglama Üç Yıl KutlamalarıBen < / i>
Ben Vegan çikolata oğlumun sayısı üç doğum günü mum < / i>

Vay ! Ben bu blog başladığından beri gerçekten üç yıl oldu ? Ben inanamıyorum . Tatmin edici ve çok faydalı çok sillyol ' bana ( birden fazla gıda alerjileri ile iki çocuk yetiştirme meydan yapmak için andhaving annelik tarafından gözden düştü ) için yaratıcı bir çıkış olarak ne başladı şey dönüştü etti

. Pineapple Apple Pie a la Mode / > Kendime ilk mesaja ! Ananas Apple Pie < / i> / >
Ben blog başladığımda, formy arkadaşlar ve aile itexcept thinkanyone wouldbe ilgili inreading vermedi . Ben hikayeler ve benim yemek tarifleri paylaşımı Onların Kids için tatlılar yepyeni bir dünya açılması için bana teşekkür , özellikle bu kadar çok insan , bana yazılı ettik tüm theparents ( ve dedesi ) Etki misiniz Yani Hayali Hiç misiniz . Ben inanılmaz derecede nazik bir deyişle tarafından boyunları bükük duyuyorum. Bu benim çocuklar sevgisi için oluşturduğunuz tarifleri tüm dünyada ( ve büyükler ) Ayrıca ByKids olmak keyif aldık bu beni çok mutlu ediyor

. Egg-Free Pancakes Ben Yumurta - ücretsiz krep < / i>

benim çocuk gıda alerjileri karşılamak için adapte ilk tarifi benim oldu Annemin muz pasta ve ​​bu güne kadar , hala düzenli olarak bu özel muamele yapmak . Bu benim Onların İlk Günü Pastalar için kullanılan tarifi ve yıl önce, o Could Bu pasta için oğlum için çok kötü istedim Çünkü diğer çocuklar Onların doğum günü pastası var ve çok yemek için mümkün olduğunu bilmek kalbimi ısıtır Onun doğum gününde keyfini çıkarın. Ben Bu kek ve kurabiye gibi basit küçük şeyler için bile gıda alerjileri ya da diyet kısıtlamaları onlardan zevk olabilir herkes için büyük bir fark yaratabilir mi nasıl görüyorum. Ben kadar çok Vejetaryenler ve veganlar benim blog lezzetli tatlılar arıyor ziyaret O hiç bir fikrim yoktu . Desteğiniz için çok teşekkür ederiz

! Banana cake
benim görevinden ben Muzlu Kek < / i > Ben Gıda alerjileri ile başa çıkmak < / i >

göz olarak benim blogand yaptığım tüm kek görmek , ben duygularınrollercoaster hatırlıyorum bu bu Iwent throughwith her ​​pasta . Ben bir proje üzerinde çekerken ben her zaman kendinden şüphe sağlıklı bir doz var bu yüzden sanat herhangi bir resmi eğitim aldı asla . Tabii ki , benim çocuk kek yapmak zaman, Aşk toplam İşçi var ve ödeme Onlar Onların doğum günü pastaları gördüğünüzde Yüzleri ışık görmektir

. Lego Birthday Cake < i> < / i>
Ben Lego doğum günü pastaları ve cupcakes < / i>

ne zaman yapılan Kız Kardeşimin Hikayesi çanta pasta , ben tearswhen ben denedim ve denedim amadik kalmak için kolları alamadım oldu . Ama sonunda , O HER kek sevdi ve , kapalı üst için Elisa Strauss Yazımın ( Omg! ) için yorum yaptı ve ben that öğrendim DavidLebovitz Paylaşımlı Linkon Onun Facebook sayfasında . Marc Jacobs Blake Bag Cake Vegan Çikolata Cupcakes ile Bloglama Üç Yıl KutlamalarıBen Elisapasta yapmak ve o gün

beni spot parlayan David teşekkür etmek bana ilham için teşekkür ederiz < / i>
Ben Kız Kardeşimin Hikayesi Marc Jacobs Çanta Kek < / i>

Ve ne zaman yapılır Twilightcake , ben Twilight hakkında hiçbir şey bilmiyordum . Aslında pasta yapmak için ölüme korktum Ben orada var werealot ofdiehard fanlar biliyordu ve ben o kadar berbat , ben bu konuda duyun olacak olduğu için . Vay ! Şükür Ben çıkardı . . Twilight Cake
Bunlar bana Bunların hepsi stres ve anksiyete , ben onu seviyorum ve istiyorum daha fazla bilgi

tüm kek ve Cleave yapmak için büyük bir öğrenme süreci oldu sadece son üç yıl ve ben highlightsof bazıları herkesle daha fazla hikaye ve yemek tarifleri paylaşım devam etmek istiyoruz . Şimdi, benim mesaj son zamanlarda BİRKAÇ ve seyrek olmuştur , Ama şimdi iki çocuk ( bir tam zamanlı ve yarı zamanlıdiğer ) okula gidiyoruz Bunu bilmek , ben aslında blog, daha fazla zaman ve odak koyabilirsiniz . Yay !

Bu kilometre taşı kutladı için , oğlum için Icreated bir kek tarifi paylaşmak istiyorum . Geçen ay Doğum günü justcelebrated ve Halen yumurta ve süt alerjisi olduğundan , O'na bazı vegan çikolata cupcakes yaptı. O kadar nemli konum ve Chocolatey , Sen bile :-)

Güncelleme Onları hiç yumurta , süt veya tereyağı var söyleyemem : Sadece öğrendim Amerika'nın Testi mutfağının " Bu Dish Sizin Way " Blogger Yarışması ve ​​bu haftaki meydan : cupcakes . Ben parmak arası ve büyük bir kek tarifi varsa bu tarifi :-) teslim edeceğim , ( yukarıdaki bağlantıya bakınız) Onların web sitesini ziyaret ediniz . vegan chocolate cake

Vegan Çikolata Cupcakes < / b >

için 1 yıllık online abonelik Kazanabilir / > I 2 1/2 düzine cupcakes < / i >
Ben Anti not yapar : buğday içerir < / i >

3 su bardağı çok amaçlı un
1 su bardağı kakao tozu 2 çay kaşığı kabartma tozu


1 tatlı kaşığı tuz 2 1/ 2 su bardağı toz şeker 2 su bardağı su
( Bunları da bile pirinç sütü , soya sütü ya da soğutmalı kullanabilir miyim kahve ) 1 fincan yağ


2 çay kaşığı vanilya 1 çay kaşığı kanola . agave nektarı veya mısır şurubu 1 su bardağı enjoylife
kek gömlekleri üç ile 325 derece F. Hattı çörek teneke marka çikolata veya pişirme Çikolata Rüya marka çipler ( isteğe bağlı )

Firini .

un, kakao tozu , kabartma tozu ve tuzu birlikte eleyin . Kenara koyun .

Ayrı bir kapta , şeker , su, yağ , vanilya özü ve agave nektarı birleştirir. Yavaş yavaşkuru malzemeleri ekleyin . Kombine kadar karıştırın. Çikolata olarak katlayın . Kaplı çörek teneke ( yaklaşık 2 /3 ) dökün . 20-25 dakika veya merkezinde Eklenen bir kürdan kadar pişirin ) temiz çıkar . Tamamen buzlanma eklemeden önce soğumasını bekleyin .

Vegan Çikolata Sırlı < / b >

1 1/ 2 su bardağı sebze kısalma ( Ben Spektrum organik kullanın)
1/2 çay kaşığı . Git
1 su bardağı pirinç süt ya da soya sütü 2 çay kaşığı vanilya özü

8 bardak toz şeker 2 su bardağı toz kakao


düşük yıl elektrikli karıştırıcı kullanarak iyi harmanlanmış kadar bir karıştırma kabına tüm malzemeyi birleştirin , hız . Orta veya yüksek için hızını artırmak . . Hafif ve kabarık

Lütfen dikkat : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı Söz konusumarka veya ürünlerin herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages