Un Tortillas ( bir Tortilla Press olmadan ) - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

12 Kasım 2013 Salı

Un Tortillas ( bir Tortilla Press olmadan )



ailem tüm çanta yiyebilirsiniz önce ekmeği satın her zaman, onlar kötü gitmek , bu yüzden , ben bu recipe görünce burada , Ben karar verdim üçüncütarifi ve bir deneyin ( sadece 4 ekmeği yerine 12 yapılmış bu şekilde ) olur ki . Onlar fantastik vardı ! Sana yalan ve onlar yok çünkü Meksika ( ben sınır sağ tarafından yaşamak için kullanılan ve her hafta onlarcagerçek şeyler satın ) düz otantik ekmeği gibi tadı nasıl anlatacağım değilim . Ev yapımı Meksika ekmeği önemli bir madde olduğunu kullanılıyor hiçbir domuz yağı vardır . Tüm bu söyleniyor , ben de lezzetli olduğu için ben bu tarifi çalışırken sizi detoured değil umuyoruz . Şahsen ben şimdi bu tarifi var bir daha ekmeği satın olmayacaktır .

Malzemeler
3 su bardağı çok amaçlı un
2 çay kaşığı kabartma tozu
1 tepeleme çay kaşığı tuz
5 yemek kaşığı kısalma ( veya tuzsuz tereyağı , yumuşatılmış )
3/4-1 su bardağı su ( Ben yakın 1 bardak için kullanılır )

Tarifi
1 . Un, kabartma tozu , tuz , ve bir gıda işlemcikase kısalma birleştirin. Karışım kadar Darbe 15 saniye , ufalanan olduğunu. Kabın kenarları aşağı hurda ve bu yüzden tekrar yapmakun tüm kısalma .
2 ile kurulmuştur . Mutfak robotu çalışırken hamur sadece bir top oluşturur kadar , yavaş , sürekli yenisu ekleyin .
3 . Hamur yapışkan kadar , yaklaşık 30 saniye boyunca bir unlanmış yüzeydehamur topu yoğurun .
4 . 12 eşit parçaya ve toplar halinde formahamur bölün . Bir havlu ile kapatın ve 10 dakika dinlendirin .
5 . Unlanmış yüzeyde , süper ince ekmeği ( onlar ısı ile biraz genişletmek çünkü düşünürdüm daha ince ) içine topları döndürün.
6 . Büyük bir tavada üzerinde orta ateşte ısıtın. Isıtılmış tava için şeklindeki ekmeği aktarın ( bir seferde bir ) ve bir bölümü altın kahverengi ( düşük ve yavaş birkaç tanesi yanan daha iyi yemek ) kadar her tarafı pişirin .
7 . Kalan ekmeği ile pişirme işlemi tekrarlayın . , Bir hafta , ya da dondurarak için buzdolabında bir hava geçirmez bir torbada muhafaza edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages