Tuzlu Karamel Soslu Pasta Apple Tartlets Puff - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

19 Kasım 2013 Salı

Tuzlu Karamel Soslu Pasta Apple Tartlets Puff

Ben mutfakta bazı büyük pişirme ve pişirme yapmak kadar dişli ediyorum bu yüzden bu yıl Şükran Günü için ailem üzerinde yaşıyorum . Ben buzdolabı dolu ve gitmek için hazırlandık. Sadece biraz gerginim. Sadece hayatımda bir kez bir hindi pişmiş ettik ve bu yıl  önceydi. Ben Şükran ev sahipliğiilk kez oldu. Her şeyi planlıyordu ve gıda harika olacaktı . Evet, bu neredeyse  harika oldu ... Ben türkiyesakatat almaya unuttum . evet. 
Tuzlu Karamel Soslu Pasta Apple Tartlets Puff
Tuzlu Karamel Soslu Pasta Apple Tartlets Puff
Yani bu yıl , benim kendi aklı için , ben şeyleri basit devam edeceğim . Ben sıfırdan her şeyi yapmaya çalışacağım değilim ve zaman kazanmak için köşeleri kesmek için varsa , yapacağım . Ve aynı tatlı için de geçerli . Ben tuzlu karamel sos ile bu ağız sulandıran puf böreği elma tartlets yapmaya karar verdi . O kadar şık görünüyor ama yapmak oldukça basit konum . Ben sadece gevrek , şekerli puf böreği ısırma ve sonra karamel elma ve limonlu krem peynir dolum içine dişlerimi batan seviyorum . Koca ilk kez bu çalıştım, o derhal ilan onun en sevdiği tatlı :-)

Puff Pastry Apple Tartlets with Salted Caramel

Ben bu için iyi çalışacağını düşünüyorum onlar geleneksel elma pasta daha ( ve fırında ) yapmak için daha hızlı çünkü Şükran . Ben kesmek ve hizmet etmek zorunda kalmamak zaten Alakart ediyoruz . Ben mutfakta yapmak için on milyar başka şeyler varkenşeker karamelize için izlemek zorunda kalmamak için ben de öncedentuzlu karamel sosu bir veya iki gün yapabilirsiniz . Herhangi bir yemek artıkları varsa , ben memnuniyetle ertesi gün kahvaltı için olacak . Yay !

Mutlu Şükran Herkes !

Tuzlu Karamel Sos ile Apple Tartlets < / b >
18 tartlets yapar < / i >
Alerji Not : buğday ve süt maddeler içerir < / i >

tuzlu karamel :
1 su bardağı şeker
2 Tbs . su
1/2 çay kaşığı . limon suyu

2 Tbs krem şanti 1/2 bardak . tereyağı
1/8 çay kaşığı . deniz tuzu

doldurma :
1/4 su bardağı tereyağı
2 oz . krem peynir
1/4 su bardağı şeker
1/2 çay kaşığı . vanilya
1 çay kaşığı . limon suyu
1/4 su bardağı un
1/2 lezzet bir limon

3-4 Granny Smith elma , soyulmuş ve
1-2 Tbs özlü . limon suyu
2 Tbs . şeker

deniz tuzu (Raw yani Şeker )
turbinado şeker çözülmüş />
1 paket hazır puf böreği ( 2 sayfa) , ( isteğe bağlı )
bir tencerede ,şeker , su ve limon suyu birleştirmek : / >
tuzlu karamel yapmak için . Şeker altın kahverengi karamelize ve açmak için başlayana kadar orta ateşte pişirin. Krem şanti dikkatlice dökün . Karamel kabarcık ilk başta çok başlayacaktır ama olacak . Tereyağı ve deniz tuzu ilave edin ; kombine kadar karıştırın . Soğuması için kenara koyun

dolum yapmak için : .
Ayrı bir kapta ,tereyağı , krem peynir , şeker , limon suyu ve vanilya karıştırın . Un ve limon kabuğu rendesi ekleyin. Pürüzsüz kadar karıştırın .

elma hazırlamak için:
İnce yaklaşık 1/ 8 inç kalınlığaelma dilim . Şeker ile limon suyu ve serpin ile kaplayın

tartlets yapmak için : .
Onceden 400 derece fırında F. Hattı parşömen kağıt veya silikon pişirme paspaslar ile iki kabartma yaprak .
oda sıcaklığındapuf böreği yaprak çözülme ( yaklaşık 40 dakika ) olsun. 9 eşit kareler halindepuf böreği yaprak kesin. Dab içe her kare ve yaklaşık 1/4 kat inçkenarları boyunca su biraz . Basın ve kenarları mühür . Turbinado şeker serpin . Merkezinde doldurma 1 çay kaşığı yaklaşık bir çatal ve yayılması ilepuf böreği sabitlemek . Dolgu üzerine katmanince dilimlenmiş elma dilimleri . 25 ila 30 dakika veya kızarana kadar pişirin. Dilimlenmiş elma üzerinde tuzlu karamel bir çay kaşığı hakkında yayılan önce soğumasını bekleyin . İstersenizkaramel üzerinde biraz deniz tuzu serpin

Lütfen dikkat : . Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages