Tencere Bütün Piliç Lezzet Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

11 Kasım 2013 Pazartesi

Tencere Bütün Piliç Lezzet Tarifi



Bu hafta , ben zaten iki kez benim yavaş ocak kullanmış ! Dün ben bir bütün tavuk yaptı ve bugün Jambalaya Çorbası (daha sonra gelip tarifi ) yapıyorum . Eğer bir yavaş ocak yoksa , gerçekten eksik !

Fırında bir bütün tavuk yaptık , bir Barbekü üzerinde , ve şimdi yavaş ocak vardı . Hepsi biraz daha farklı bir tadı var . Ben yavaş ocak tavuk benim favori olabileceğini söylemek gerekir . Bu SO kolaydır ve tam anlamıyla kemik düştü . Ben kapak ve ortaya çıkarmak için bir barbekü veya fırın üzerinde duran evde olmak zorunda değilsiniz . Bir bütün tavuk pişirme korkuyor durumunda daha korkmayın. Sen kilo başına sent ( I got son olanlar $ 0.69/pound vardı ) için satışa bir bütün tavuk alabilirsiniz .

Bu tarif çok yeteneklidir. Sen ,baharat değiştirmekyavaş ocak (yani soğan , havuç , kereviz , vb .. ) sebze ekleyebilir veya tavukyavaş ocak ya da iç ( örneğin elma dilimleri ile malzemetavuk içinde veya meyve ekleyebilirsiniz lezzet değiştirmek için )yavaş ocak içine dörde limon koydu. Artık tavuk tavuk salata sandviç , çorba, salata , vb yapmak için harika .. Kesinlikle tekrar bu yapacak.

Malzemeler
Bütün Piliç
baharat Kümes
Paprika

Tarifi ,
1 . Alüminyum folyo 1.5 ' - uzun bir şerit alın ve bir solucan şeklinde kırışık . Iki ucu bağlayarak bir daire içine wormed alüminyum folyo getirin. Yavaş ocak dibinde yerleştirin .
2. . ( Ne ne belirlemek zorunda kalmamak için genellikle bir çanta içinde )tavuk içi çıkarın ve iç ve yıkayın . Tavuk kuru .
3. Pat . Sezon tavuk cömertçe tavuk baharat içte ve dışta ile ( her yerde ve her iki tarafta bunu elde etmek için emin olun ) . Bazı kırmızı biber içi serpin ve dışarı de . /> 4.
5 . Cook bir saat boyunca yüksek . düşük ısı azaltın ve açılan termometre kadar ek bir 6-10 saat ( sizin tavuk boyutuna göre ) yemek açılır ya da suları açık çalıştırın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages