Tarçın Rulo Çerez Tarifleri - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

2 Kasım 2013 Cumartesi

Tarçın Rulo Çerez Tarifleri



Ben uzun bir süre için tarçın rulo tanımlama yapmak için ölüyor edilmiştir . Bazı yeni tarifler arıyordu , ben sadece Dayanamadım bir tarçınlı rulo kurabiye tarifi karşılaştım. Bu tarif , ortalama tarçın rulo çerez değildi,hamur bir şeker çerez ve gerçek tarçın rulo arasında çapraz oldu . Bu , kabarık lezzet dolu ve buzlanma olmadan da şahane . Düşünün bir maya , daha az zaman ve sadece kadar lezzetli . Bu benim yeni favori çerez olabilir !

Ps . Son zamanlarda resim benim eksikliği için özür dilerim. Ben yeni bir telefon var ve kamera yutuyor ! Yanımda benim kamera asla ama bu konuda daha iyi olacak , söz veriyorum . Başka Başar sonrası için hazır yarın alın . Bu benim yeni favori tatlı olabilir . Sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum .

Hamur için Malzemeler
2/3 su bardağı şeker
1/3 su bardağı tereyağı , yumuşatılmış
1 yumurta
1/2 çay kaşığı vanilya
1/3 su bardağı ekşi krema
2 su bardağı un ( hamur çok yapışkan ise belki ekstra )
3/4 çay kaşığı kabartma tozu
3/4 tuz

yumuşatılmış Meclisi
1/3 su bardağı tereyağı , için Malzemeler 2 yemek kaşığı ayrılır
1/2 bardak paketlenmiş kahverengi şeker çay kaşığı kabartma tozu
Dash , bölünmüş 1/4 fincan içine
1/2 çay kaşığı tarçın , 1/4 çay kaşığı 1/4 fincan Sırlı için

Malzemeler ayrılmıştır
1/2 bardak kıyılmış fındık , bölünmüş
1/4 fincan tereyağı ,
1/2 ( 8 - ons ) paket krem peynir yumuşatılmış
1/2 ( 16 - ons ) kutusu pudra şekeri
yumuşatılmış 1 / Hamur
1 için 2 çay kaşığı saf vanilya özü

Tarifi . Elektrik veya stand mikser , krembirlikte şeker ve tereyağı .
2. . Yumurta, vanilya ve iyi kombine .
3 kadar ekşi krema ekleyin. Un, kabartma tozu , kabartma tozu ve tuzu ekleyin. Iyi kombine kadar karıştırın . Hamur çok yapışkan görünüyor eğer uygulanabilir kadar , biraz daha un ilave edin. /> 4.
1 için br />
Tarifi . Fırını 350 derece fırında . Parşömen kağıdı ile bir fırın tepsisine satır .
2. . Yarısında disk kırın. Unlu plastik wrap bir parçası üzerinde bir 12 inç X 5 inç dikdörtgen içine her yarım rulo .
3 . Yumuşamış tereyağı 2 yemek kaşığı ile hamur her haddelenmiş parça yayılır , 1/4 su bardağı kahverengi şeker paketlenmiş , ve 1/4 çay kaşığı tarçın

.

4 . Hamur bir günlük şekil yapmak içinuzun bir yol haddeleme başlar .
5 . Keskin bir bıçak kullanarak , hamur 1/2 inç adet kesilmiş . Parşömen kağıt üzerine yerleştirin . 9-11 dakika pişirin . Sırlı
1

Tarifi çıkarın ve fırın tepsisine çıkarmadan önce 5 dakika soğumasını bekleyin. . Birlikte krematereyağı ve krem peynir .
2. . Pudra şekeri ve vanilya ilave edin . De dahil .
3'e kadar karıştırın. Tanımlama için buzlanma ekleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages