Sütlü Alerjik Kabak Spice Cupcakes - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

26 Kasım 2013 Salı

Sütlü Alerjik Kabak Spice Cupcakes


Yumurta - Özgür ve Süt -Alerjik Kabak Spice Cupcakes

Ben yapmak için bir itiraf var : kabak pasta gibi Idon't . Ben kabak pasta veya elmalı turta , I'dchoose elmalı turta arasında seçim olsaydı . Üzgünüm ama ben çok sevdim asla kabak pasta hakkında bir şey sadece var . Belki de ben zevksiz bulduğunuz thefilling en duygusal doku var . Pumpkinisn't toblame bilirim . Ben onları kabak var diğer tatlılar denedim ve gerçekten onları sevdim . Ben poz Sothequestion şudur: Ben ailem ve Ican Şükran için zevk bir kabak dessertthat oluşturabilir miyim ? Cevap evet

 pumpkin spice cupcake

Ne ben gibi yaptımkabak tatlıları hakkında fark onlar olduğunu kek , börek değil , ve onları krem peynir dolum veya buzlanma çeşit vardı . Paula Deen kabak aşırı duygusal tereyağı kek Şükran için Yıllar önce , ben yaptı . Bunu yapmak için inanılmaz derecede kolay ve herkes bir hit oldu . Temel olarak, sarı kek karışımı , eritilmiş tereyağı ve kabuk yapmak için bir yumurta birleştirmek ve sonra kabak püresi , krem peynir , pudra şekeri , yumurta ve dolum yapmak için bazı baharat karıştırın. Yine de benim için biraz çok tatlı , bu yüzden toz şeker miktarı azalır ve çok daha iyi tadı .

pumpkin spice cupcake

diğer recipeI've triedand aşk olan Özge'nin classicpumpkin rulo . İlk intimidatingat görünüyorsun ama thisjelly için aslında kolay Rollis ve fırında 15 dakika sürer olabilir . Ben bu baharat biraz daha ihtiyaç hissettim çünkü ben bu tarifi yapılan tek ayarlama tarçın miktarı Idoubled edilir . Ben bu tarifi hakkında aşk aşk aşk dolumkrem peynir. Çok hafif ve hangi worksso wellwith kabak rulo çok tatlı değil.

pumpkin spice cupcake

Bu iki classicdesserts ile ilham kaynağı olarak , kendi yumurta - özgür ve süt içermeyen tatlı Icreated . Bu kabak baharat cupcakes , andso lezzetli çok nemli onlar theperfect finali toany Thanksgivingfeast konum . Onlar tarçın , zencefil , hindistan cevizi ve karanfil gibi baharatlar warmaromatic dolu konum . Itsmells ve sadece bu cupcakes.I birine ısırma tasteslike tatil aslında bazı arkadaşlar ile bir araya geldi ve sadece sağ boyutu toeat withour kahve ve çay vardı Mini bu hafta sonu cupcakes yaptı. Ayrıca çocuklar için mükemmel bir boyutu vardı .

benim küçük bir süt alerjisi var çünkübuzlanma için iki seçeneğiniz vardır . Birincisi ben Özge'nin kabak rulo ve ikinci birinden aşk dolumkrem peynir bir uyarlamasıdır benim go- myallergy-free/vegancupcakes herhangi biri için vanilya buzlanma olduğunu. Sen topto üzerine tarçın biraz sprinklea onları biraz daha şenlikli görünmesini sağlayabilirsiniz .

Ben bu kabak baharat cupcakes çalışacağım umut ve ben harika bir Şükran var umut!

Yumurta - Ücretsiz ve Süt - Kabak Spice Cupcakes < / b >
2 düzine cupcakes veya 4 düzine yapar Mini cupcakes < / i >
< i > Alerji Not : buğday maddeler içerir * < / i >

cupcakes : < / i >
2 su bardağı çok amaçlı un < / i >
1 çay kaşığı . kabartma tozu
1/2 çay kaşığı . tuz
1 çay kaşığı . toz tarçın < / i >
1/2 çay kaşığı . toz zencefil
1/4 çay kaşığı . Zemin karanfil
1/4 çay kaşığı . Zemin hindistan cevizi
1 su bardağı kabak püresi
1 su bardağı kahverengi şeker
1/2 bardak bitkisel yağ ( ben kanola yağı kullanılır)
1/2 bardak elma
1 çay kaşığı . vanilya

krem peynir buzlanma : *
1. ( . 8 oz bar) krem peynir
1/2 bardak ( bir sopa ) tereyağı ,
1 yumuşatılmış 1 / 2 su bardağı pudra şekeri
1 çay kaşığı . vanilya

* alerjen içermeyen vanilya buzlanma :
3 su bardağı pudra şekeri ,
1/2 bardak Spektrum sebze kısalma ( HealthFood mağazalarında bulunabilir ) elenmiş
2 çay kaşığı . vanilya
2-3 yemek kaşığı . pirinç sütü

tarçın

cupcakes yapmak için : iki < / i > 350 dereceye
Firini F. kağıt yerleştirin gömlekleri kek tava ya da iki mini cupcakes tava .

birlikte un , kabartma tozu , tuz , tarçın , zencefil , karanfil ve hindistan cevizi elemek . Kenara koyun .

Büyük bir karıştırma kapta, kabak püresi , kahverengi şeker , yağ , elma ve vanilya birleştirir. Kombine kadar kuru malzemeleri karıştırın . 2/3 tam hakkında hazırlanmış kek tava içine dökün . Fırında 15 ila 20 dakika (mini cupcakes için 12-15 dakika ) için kadar veya merkez takılı bir kürdan temiz çıkıncaya . Fırından çıkarın ve buzlanma önce soğumasını bekleyin

buzlanma yapmak için : . < / I >
krem peynir buzlanma : < / em >
olarak Ayrı bir kapta , pürüzsüz kadar krem peynir ve tereyağı karıştırın . Yavaş yavaş pudra şekeri ve vanilya ekleyin. . Kabarık

alerjen içermeyen buzlanma : < / em >
bir fırçalamak eki kullanarak, kadar pudra şekeri ve sebze kısalma birlikte yendi ışık ve kabarık . Vanilya ve pirinç sütü ekleyin.

cupcakes süslemek için : . < / em >
Boru bir cupcake üstüne buzlanma girdap ve biraz tarçın serpin

< em> Lütfen dikkat : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / em > < / i > < / b >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages