Süper İhale Yavaş Pişmiş Cube Steak - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

19 Kasım 2013 Salı

Süper İhale Yavaş Pişmiş Cube Steak



size hiç yedim en lezzetli , nemli , küp biftek şımartmak için hazır mısınız ? Bunu doğru okumak ... NEMLİ ! Kim nemli bir küp biftek olabileceğini sanırdım . Ben genellikle küp biftek lezzet seviyorum ama sadece zor bir biftek gibi hissediyorum . Kim ister? Oh ve bu bir yavaş ocak tarifi bahsetti mi ? Benim en sevdiğim ! Her çocuk sonra dahayavaş ocak takdir öğrendim . Ben yemekten sonra ancak herhangi bir yemekleri ile , sabah hazır yemek zorunda anlamına ? Mükemmel !

Malzemeler

1 yemek kaşığı zeytinyağı
1 paket kahverengi sos karışımı
1/2 su bardağı un
1 su bardağı su
1 soğan ,
Tuz ve karabiber

Tarifi
1 doğranmış . Tuz ve biberküp biftek sadece başka bir biftek veya hamburger olduğu gibi . Bir tabak ve ceket her tarafta un ile et unu koyun .
2. . Sıcak bir tavada yer 1 çorba kaşığı yağ . Sizin tavaya et birkaç parça ( kalabalık da tava için dikkatli olmak ) ekleyin. Usanmış kadar , birkaç dakika pişirin çevirmek ve yavaş ocak altındaki yer . Kalan et .
4 tekrarlayın . Bir yer et üstüne yavaş ocak soğan dilimlenmiş .
3 . Su ve sos karışımı birleştirin. Soğan ve et üzerine dökün . Kapak ve 8 saat boyunca düşük pişirin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages