Süper Basit Biber Makarna Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

8 Kasım 2013 Cuma

Süper Basit Biber Makarna Tarifi



Benim adım babam bu moto vardır ... " Eğer krem , kullanabilirsiniz , neden kullanım süt . Ne büyük bir moto ! Ağır krem şanti gerçekten her şeyi daha iyi tat yapar . Bu tarif krem çağrısı ancak kalori izliyor iseniz, süt kullanabilirsiniz . Ama endişeli değilseniz kalori hakkında , sadece tatlı ağır krem şanti tadını çıkarın! kolayca sebze ve baharat kendi . başka kombinasyonlar deneyin ve benimle paylaşmak varsa bana bildirin yapmak için değiştirebilirsiniz .

Malzemeler
1/2 Lirası makarna , pişmiş ve
Tavuk , ( baharat favori ... hatta gerçekten o kadar vamp için cajun baharat kullanabilirsiniz ile görmüş ) pişmiş ve kuşbaşı
1/2 süzülmüş kırmızı biber ,
1/2 yeşil biber doğranmış
1/2 soğan doğranmış ,
doğranmış 1 tavuk çorbası krem yapabilirsiniz
Ağır ( kadar düşündüğünüz gibi krem şanti ) sos dışarı ince gerekir

Tarifi
1. .biber ve tereyağı ile bir tavada soğan ve soğan sadece saydam açmak için başlayana kadar baharat sote edin. kenara koyun . ( ben istiyorum aynı tavadatavuk pişirmek ama bu ) tamamen size /> 2 3. .makarna , pişmiş biber ve soğan , tavuk karışımı ve tavuk çorbası krem birleştirin .
4 . ağır sos istediğiniz tutarlılık kadar krem şanti .
3 ekleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages