Sunbutter ve Çikolatalı Pirinç Krispie Treats - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

25 Kasım 2013 Pazartesi

Sunbutter ve Çikolatalı Pirinç Krispie Treats


Sunbutter ve Çikolatalı Pirinç Krispie Treats

Ben son zamanlarda bir şey göndermek için bir şans olmadı . Benim sevimli küçük çocuklar için soğuk algınlığı ve grip sayesinde adı verilen bu hiç bitmeyen neşeli - go-round oldum . Bu çılgın yolculuk kapalı alıyoruz zaman biliyorum ama ben son zamanlarda yapılan basit ve kolay bir tedavi paylaşmak istedim yok . Kesinlikle onların sevimli sniffly bir gülümseme koymak karşı karşıya :-)

Sunbutter ve Çikolatalı Pirinç Krispie TreatsMini Chocolate chips

bir çocuk fıstık ezmesi ve çikolata olduğu gibi seviyorum. Ve fıstık ezmesi bardak ya da böyle bir şey bahsetmiyorum . Ben çikolata büyük bir parça alır ve kavanoz düz bazı fıstık ezmesi kaldırsanız ve yemek. Evet, o zamanlar garip çocuktum ama bunun dışında büyüdü ( sanırım ) . Benim en büyük oğlu ciddi bir fıstık alerjisi ( hem ağaç fındık alerji gibi ) yana Ama , ben uzaklarda, çok uzaklarda fıstık içeren bir şey kalmak zorunda kalmıştım .

sunbutter

Ben ayçiçeği tohumu yayılmasını keşfetti , ben ne kadar mutlu anlayamadı . Bu gizli bir hazine falan bulma gibi oldu . Ve ben o ilk kavanozun içini ve alışveriş sepeti yerleştirdi zaman şarkı meleklerin bir koro duydum eminim . Evet . Benim için büyük bir anlaşma tür . Ayçiçeği tohumu yayılması çok fıstık ezmesi gibi bir ceviz ve krem kalite vardır. Doğru, bu tam olarak < / i > fıstık ezmesi gibi tadı yok ama oldukça ben denedimdiğer seçenekleri göz önünde yakındır. Genelliklefıstık ezmesi ve jöle hemen yanındabakkal bulabilirsiniz . Aslında bulundu . Sunbutter benim yerel Hedef mağazasında

sunbutter rice krispy treats

bizim aile küçük bir büküm koymaya karar verdim favori geçen hafta . Ben pirinç krispie davranır bir toplu iş yaptı ve pirinç krispies eklemeden önce eritilmiş marshmallow içine Sunbutter bir biraz karışık . Sonrapirinç krispie davranır üzerinde biraz daha Sunbutter yaymak ve üzerine bazı çikolata serpilir . Onlar çünkü alerjen içermeyen .

Bunlar şaşırtıcı < / i > Ben enjoylife küçük çikolata kullanılan Sunbutter ve çikolata kombinasyonu pirinç krispie davranır ile çok iyi gitti . Çocuklarım sadece onları gobbled ve ben de belki :-)

Sunbutter ve Çikolatalı Pirinç Krispie Treats < / b > gelecek hafta Şükran için bazı kurutulmuş kızılcık ekleyeceğiz yoktu
12 porsiyon yaklaşık yapar < / i >

2 Tbs . Spectrum organik shortening
2 Tbs . Sunbutter ayçiçeği tohumu yayılması
1 paket ( 10 gr , yaklaşık 40 . ) düzenli marshmallow veya 4 bardak minyatür marshmallows
6 bardak Rice Krispies tahıl

tepesi :
Sunbutter ayçiçeği tohumu yayılması
enjoylife küçük çikolata cips

kısık ateşte kısalma erime büyük tencerede . Marshmallow ekleyin ve tamamen eriyene kadar karıştırın . Ateşten alın . Sunbutter ve Rice Krispies tahıl ekleyin. Iyi kaplanmış kadar karıştırın . 13 içine yağlanmış spatula veya yağlı kağıt , basın karışımı kullanılarak x 9 kısalma x 2 inç pan kaplı . Pirinç Krispie Besin üstüne Sunbutter bir düz bir tabaka sürün. Mini çikolata serpin . Sonra 12 kareler halinde kesilir soğumasını bekleyin .

Microwave directions: 2 dakika sonra karıştırarak 3 dakika YÜKSEK
olarak mikrodalga güvenli kase ısı kısalma ve Bisküvileri , . Pürüzsüz kadar karıştırın . Yukarıdaki yönergeleri izleyin . Mikrodalga pişirme süreleri değişebilir

Lütfen dikkat : . Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve :-) < / i >
< / i > sizinle paylaşmak istedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages