Outback Makarna ve peynir Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

7 Kasım 2013 Perşembe

Outback Makarna ve peynir Tarifi



Bu biraz iğrenç ve kabul etmek utanç verici , ama benim birçok suçlu zevklerinden biri hakkında bilgi zamanı . Ben Outback gitmek zaman, onların makarna ve peynir sipariş etmek. Ben karşı olamazsüper krem , sevimsiz makarna ilgili bir şey var ! Velveta bakkal bu hafta satışa olduğunu , bu yüzden denemek ve kendim için biraz yapmak için zaman olduğuna karar verdi .

Vay ! Bu lezzetli ! Sadece baştan sona yapmak için yaklaşık 12 dakika sürdü ve ben yemek durduramaz . Ben bu yemek hakkında sağlıklı bir şey olmadığını itiraf etmeliyim ama o kadar değer. Sadece bir kez yaşıyor !

Şimdi ben size ne olduğumu ben ( sanki ben Velveta makarna ve peynir seven için deli olduğumu sanmıyorum ) deli olduğumu düşünüyorum ve yok yapabilir Ben neden bahsettiğimi biliyorum, ama lütfen sadece bu konuda bana güven ! Ben çok sayıda kişi Sana söylemek üzereyim ne deneyin ve herkes gerçekten seviyor yaptık . İlk başta , onlar bunu çalışacağız ama sadece bir lokma sonra , düzenli bir yemek olur bir yol olduğunu söylüyorlar. Ben üniversitede iken , benim en iyi arkadaşım ( Brynn ) ve sayısız kez okuldan sonra bu olurdu . Şimdi gizli için bu hayatınızı değiştirecek ... Sizin makarna ve peynir yapılmış ve yemeye hazır sonra, bir böbrek fasulye ( sadece isim marka , normalde marka ürün kapalı yiyebilirsiniz ama bu eksik edemeyen şeylerden biridir ) olabilir ekleyin ve bir mısır olabilir . Birlikte karıştırın ve yemek ! Kolayca benim en sevdiğim yemek biri !

Malzemeler
12 gram rigatoni makarna ( ya da en sevdiğiniz makarna şekli )
1/2 Lirası Velveta
3 yemek kaşığı tereyağı
2 yemek kaşığı un
1/4 çay kaşığı tuz
1/8 çay kaşığı kırmızı biber
1 1/2 su bardağı süt

Tarifi
1 . Paket yönergeleri kullanarak rigatoni hazırlayın . Boşaltın ve bir kenara koyun .
2. . Orta ateşte büyük bir tencerede ,tereyağını eritin ve unu ekleyin , sürekli karıştırarak . Un karışımı kalınlaşır , yavaş yavaşsüt , tuz ve kırmızı biber eklediğinizde ( temelde bir Roux yapıyoruz ) . Sos kalınlaştırmak .
3 başlayana kadar karıştırın . Peynir küpleri ekleyin ve peynir erir ve sos pürüzsüz olana kadar karıştırın . /> 4.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages