Monterey Tavuk Puflar Videolu Anlatim - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

8 Kasım 2013 Cuma

Monterey Tavuk Puflar Videolu Anlatim



Bu the benzer Tavuk Jet Rulo Ups Bir süre önce yayınlanmıştır . Tatlar biraz farklıdır ancak kavram aynıdır. Lezzetli ! ... Ve , size damak bu yemek daha uygun yapmak istiyorum ne olursa olsun dolum malzemeleri değiştirebilirsiniz . Eğer buna benzer bir şey yaptı ama farklı bir dolgu ile varsa bana bildirin .

Malzemeler
2 tavuk göğsü , pişmiş
1/2 su bardağı monterey jack peynir
2-3 gram krem peynir
1/4 - 1/2 su bardağı soğan
1 can hilal rulo
1/4 fincan tereyağı , erimiş
1/2 bardak panko ekmek kırıntısı

Tarifi
1 . Fırını 350 derece fırında .
2. . Pişmiş tavuk , monterey jack peynir , krem peynir , ve soğan karıştırın. Tuz ve karabiber . Bir kenara .
3. ayarlayın. Hilal Penis ama üçgen onları kırmak ETMEYİN . Bu kareler bunları istiyorum . Bir dikdörtgen yapmak için bir araya iki hilal üçgendikiş boyunca basın . Bir kare yapmak için bir oklava ile rulo . Kalan hilal ( dört kare olmalıdır ) ile yapın .
4 . Karışım Böl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages