Kurutulmuş Kiraz ile Kırmızı Şarap mantarları - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

27 Kasım 2013 Çarşamba

Kurutulmuş Kiraz ile Kırmızı Şarap mantarları


Kurutulmuş Kiraz ile Kırmızı Şarap mantarları

Bu hafta yeni bir trüf reçete ile gelip çalışıyordu ve benim büyükannem Dolores ne kadar çok sevdiğini hatırladı Şampanya mantarları . Ben her zaman diğer tatlı davranır ile birlikte onu bir kutu her Noel gönderin. Geçen yıl , ben aslında onu 90. doğum günü kutlaması için bunları yaptı . Bu yıl , ben ona ilham bir trüf oluşturmak düşündüm . O kadar lezzetli Filipinli tatlılar yapmak bana öğretti ve ben pişirme ve pişirme tutkusu miras düşünmek istiyorumbiri . < / A>
Lola Do

size bu trüf adamak mı > Lola Şampanya mantarı dolu bir iyilik kutusu tutan , onun 90. doğum günü partisinde mı < / i >

büyükannem kırmızı şarap günlük içme seviyor. Hala babamdava ile bazen , onun için satın alırdım Spanada en büyük yeşil sürahi hatırlıyorum. Ben o diğer kırmızı şaraplar sahiptir eminim ama bu onun favori gibi görünüyor . O onu yemek ile birlikte bir bardak ya da yatmadan bir içki olarak zevk kadar beklerdi. Böyle bir uzun ve verimli bir yaşam için onun gizli olmalıdır .

Red Wine Truffles with Dried Cherries

benim babaannenin favorilerimden bir diğeri çikolatadır. Ah , şimdi şarap ve çikolata , ne bundan daha iyi bir eşleşme olabilir? Ben de iki sık birleştirmek ve onun onuruna bir trüf oluşturmaya karar bu yüzden . Bu mantarı tereyağı ve bal biraz kırmızı şarap ve çikolata tatlı dolgu ile yapılır . Ben bitter çikolata bir kabuk ile kaplı ve daha sonra doğranmış kurutulmuş kiraz ile tepesinde . Ben kurutulmuş kirazekşilik gerçekten kırmızı şarap ve bitter çikolata iltifat düşünüyorum . Oh Ona bu göndermek için sabırsızlanıyorum !

red wine truffles and dried cherries

Kuru Kiraz ile Kırmızı Şarap mantarları < / b >
yaklaşık 40 mantarı
Anti Not : süt maddeler içerir * < / i >

doldurma :
3 1/ 4 su bardağı acı tatlı veya yarı tatlı çikolata * ( kullandığım Ghirardelli bittersweet çikolata )
1 su bardağı kırmızı şarap
1/4 su bardağı tereyağı *
1/4 fincan bal

kaplama :
2 su bardağı acı tatlı veya yarı tatlı çikolata kısaltılması * ( I Ghirardelli bittersweet çikolata kullanabilirsiniz )
4 çay kaşığı

tepesi :
1 su bardağı kuru kiraz ,

* çikolata için süt - ücretsiz bir alternatif için, Yaşam marka veya çikolata Rüyası marka keyfini çıkarın kullanabilirsiniz . Tereyağı için bir süt - ücretsiz bir alternatif için , bir izin margarin veya tereyağı yayılması kullanabilirsiniz . Ayrıca Spectrum Naturals organik kısalma kullanabilirsiniz

trüf doldurma için : . Yerde çikolata büyük bir kase ve bir kenara koyun . Kısık ateşte , bir tencerede kırmızı şarap , tereyağı ve bal birlikte eritin. Çikolata üzerine dökün ve pürüzsüz kadar karıştırın . Naylon ile örtün ve en az 1 saat veya karışım buzdolabına kadar

Hattı . Parşömen kağıt ile bir çerez levha biraz firmadır veya kağıt mumlu . Trüf doldurma 1 çorba kaşığı hakkında bilgi ölçmek , onları rulo ve çerez levha üzerine onları bırakın. 15 ila 20 ve daha sonra topları içine rulo için onları dondurun. 10 ila 15 dakika daha fazla veya firma kadar için tekrar dondurun

kaplama için : çikolata ve benmari kısalma eritin ; pürüzsüz kadar karıştırın . . Haddelenmiş trüf önünüzde bir tarafı ve kaplama çikolatakase dolum ile çerez levha yerleştirin . Parşömen kağıt veya mumlu kağıt ve yerine diğer tarafta doğranmış kurutulmuş kiraz bir kase ile başka bir çerez levha hattı. , Bir anda çikolata kaplama içinemantarı Bırak hızlı kat onları ve bir çatal ile çıkarın. Yavaşça herhangi bir ekstra çikolata kurtulmak ve boş çerez levha üzerine trüf yerleştirin. Üzerine doğranmış kurutulmuş kiraz serpin . Tüm mantarı çikolata ile kaplanmış ve kurutulmuş kiraz ile tepesinde kadar tekrarlayın. Şeker kutuları veya hava geçirmez bir kaba aktarmadan önce firma olmak kaplama bekleyin .

Buzdolabında hava geçirmez bir kaptamantarı saklayabilirsiniz .

Lütfen dikkat : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages