Köfte ekmek çorbası Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

15 Kasım 2013 Cuma

Köfte ekmek çorbası Tarifi



Bu yavaş ocak yapılır zaman soup.And SEVİYORUM .... DAHA İYİ Ben from var ! Jamie Cook It Up Onun blog büyük BTW. olduğunu ! Bu çorba çok lezzetli ! Ben TÜM kalanlar yedik ve herhangi bir dondurma yoktu . Bu benim yeni favori çorbalar biri olabilir ! Ve bu oldukça sağlıklı ve yapar benim küçük bir daha fazla sebze yemek
.

Malzemeler

3 ( 14,5 ons ) kutular Italian Style Komposto domates
1 ( 8 ons ) can domates sosu
4 C sığır eti suyu
1 1/2 C havuç , dilimlenmiş
1/2 C soğan , doğranmış
1 taze veya dondurulmuş C yeşil fasulye ,
( Ben bir kutu kullanılır) 1 t fesleğen , kurutulmuş
kuru 1 t kekik ,
1 t kekik , kuru
1 ( 15 ons ) olabilir Fasulye , durulanır ve süzülmüş
1 ( 15 ons ) can Nohut Fasulye , durulanır ve süzülmüş
6 C ( 1/2 1 pound ) İtalyan Köfte , tam pişmiş 1 ( 16 ons ) kutusunda Ditalini Makarna veya Dirsek Makarna , pişmiş ve süzülmüş
1 ( 10 ons ) can domates çorbası
div >
Parmesan Peyniri

Yol
1 . Makarna , domates çorbası ve parmesan peyniri dışında, güveç pot için her şeyi ekle
. 2 . 6-8 saat boyunca yüksek Cook
. 3. . Sizin güveç tencereye domates çorbası sizin can ekleyin ve karıştırın . Isı geçmesine izin ve sere hazır
. 4 . Sizin kase altındaki içinde pişmiş makarna bir avuç yerleştirin . Çorba ve parmesan peyniri birkaç kaşık ile üst . Karıştırın ve keyfini çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages