Karioka Brown Sugar Hindistan cevizi Pirinç Toplar - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

22 Kasım 2013 Cuma

Karioka Brown Sugar Hindistan cevizi Pirinç Toplar


Karioka ( Brown Sugar Sır ile Derin kızarmış Hindistan cevizi Pirinç Topları )

arkadaşım birkaç hafta içinde önce bu getirdi, ben değil mi istediğini bir şey söyledi . "Ben karioka nasıl bilseydim . Hayır . Olduğunu Strike . Ben karioka yapmak öğrenmek edeceğim ! " Biliyordum < / i > önce, benim sevme uygun birkaç malzemeyi ayarlama , yemek tarifleri için çevrimiçi arama yapıldı ve kendi ev yapımı karioka bir toplu kadar pişirme . Benim ilk ısırık aldı sonra ben büyük belada olduğunu biliyordum ...

Karioka ( Brown Sugar Sır ile Derin kızarmış Hindistan cevizi Pirinç Topları )karioka cooking

Onlar kesinlikle vardı lezzetli ! Onları yemek tutamadı ve aynı benim olmayan tatlı kocası yemek için de geçerli . " Bak < / i > , bu ben kilo asla nedeni budur. [ O karioka bir ısırık alır gibi ] " LOL Hangi Ben demedim isteyen neden beni geri getiriyor , "Ben karioka yapmak öğrenmek edeceğim ! " < / I > Bu bir anda aile favori haline geldi ve ben çok yapmak olacaklar muhtemelen değilim bu oldukça sık ( hatta belki de yarın ) .

karioka just fried

Peki karioka tam olarak nedir? Temelde sır tatlı bir batırılmış olan bir derin yağda kızartılmış hamur var ... bir İspanyol churro ve bir Japon mochi arasında çapraz gibi . Ben bunu bir çörek delikFilipinli versiyonu diyebiliriz sanırım. Ayrıca sizden konum Filipinler ne bölgeye bağlı olarak , kaskaron < / em > veya Bitsu - Bitsu olarak bilinmektedir. Bir ısırık zaman,gevrek dışarıdan daha sonra kahverengi şeker sır ,çıtır çıtır ve Hindistan cevizi pirinç topun içine son olarakçiğnenebilirlik gelen tatlılık olsun . Tatlı . Çıtır . Chewy . MÜKEMMEL ! Bu Filipinler'de popüler bir sokak gıda var ve genellikle Turon ( bir lumpia mahfaza içine muz ve jackfruit ) , muz işaret ( karamelize kahverengi şeker ile muz ) ve kamote işaret ( karamelize kahverengi şeker ile tatlı patates ) gibi diğer derin yağda kızartılmış tatlılar yanında satılıyor .

caramel sauce

ben dışarıda sıraya olursokak satıcıları benim Okul Çıkışı aperatifler satın almak için kullanılan küçük bir kız , iken hatırlıyorum benim okul . Ben sorbetes gibi şeyler (kirli dondurma ) , her üç soslar ( evet) batırılmış muz işaret , taze şeker kamışı , singkamas veya bagoong ile mangga ( jicama veya karides hamurlu yeşil mango ) ve balık topları alırdık . Annem tam olarak beni sokakta yemek yeme fikri gibi değildi , bu yüzden ben eve öncejeepney tüm benim aperatifler bitmiş emin yaptı. Gariptir ki , ben Amerika Birleşik Devletleri burada geldi kadar şimdiye kadar karioka çalıştı sanmıyorum . Evet, bu bir utanç < / i >

. karioka ingredients

ne ( tabii ki onları yeme yanı sıra , ) hakkında karioka seviyorum onlar yapmak çok kolay olmasıdır . Bu çok saçma ! Tatlı pirinç unu , kuşbaşı hindistan cevizi , hindistan cevizi sütü ve kahverengi şeker : Yani, ihtiyacınız olan tüm dört maddeler olduğunu . Peki , beş sizebitkisel yağ sayarsak . Tamam o zaman , beş maddeler . Sadece derin kızartma , onları birbirine karıştırmak ve onları sır . Bu kadar değil ! Şimdi neden bu daha önce yapmak öğrenmek için denemedim ?

dipped karioka

skewered karioka

karioka drying

Peki , karioka yapma ve kesinlikle sevgi dolu sonra , ben yaratıcı biraz almak ve bazı dolgu içine eklemek istiyorum düşündüm . Bu butsi ( veya buchi ) adlı başka bir tatlı bir ödünç bir fikir tür . Onlar kırmızı fasulye ezmesi dolu susam topları konum . Ben karioka için aynı şeyi ilginç olacaktır ama bunun yerine kırmızı fasulye ezmesi , ben bazı geleneksel Filipinli tatlar denemek istedim düşündüm

. fillings

bazı konserve Langka ( jack meyve ) , ube ( mor yam ) ve macapuno ( jelatinli mutant hindistan cevizi ) aldı . Bunların hepsi Filipinli veya Asya süpermarketlerde mevcuttur . Jack meyve genellikle Filipinler taze yemiş olan bir tropikal meyve , ama burada Amerika Birleşik Devletleri'nde , büyük olasılıkla onlara şurubu konserve bulabilirsiniz . Ube ve macapuno yaygın lezzet dondurma için kullanılan ya da tatlılar için dolgu olarak kullanılan

. ube filling
/> Out üç seçenek , ilk

için sıkışmakhamur . shaping the karioka

Aslında oldukça iyi çıktı . Dolum merkezinde kaldı vekarioka içine ısırdı , ben güzel bir ube lezzet içinde var . Istiyorum ama bir kavanoza kalın ve ube daha zengin olan ube halaya , için teyzemin tarifi ile tekrar bu deneyin ben olabilir

. karioka with ube

denedimsonrakijack meyve oldu . Ben küçük parçalar halinde doğranmış ve karioka içine 1/2 çay kaşığı yaklaşık koydu. BU kesinlikle kazanır ! Hindistan cevizi ve jack meyvelezzetleri sadece birlikte çok iyi çalıştı . karioka with jack fruit

denedimsonmacapuno ve yapmadım bu yüzden bu bir süre sonra tekrar :-)

yapmak lazım de ( Ben bir fotoğraf yok neden olan açıklar ) . Belkimacapuno çok fazla sıvı olan bir dokusal şey oldu . Sadece ortasında vıcık tadı . Ve macapuno lezzet sadece arka plana uzak soluk . Bu çok kötü . Sadece sanırım karioka ile işe yaramadı , macapuno çok seviyorum . Peki , üç iki o kadar kötü değil .

Ben olsun-birlikte bir sonraki yaz için bu bir çok yapım olacak bir his var . Belki Temmuz Dördüncü ? Hmmmm ...

Karioka < / b >
Uyarlama gelen Panlasang Pinoy < / i>
yapar hakkında 24 adet < / i >

hamur :
2 bardak Mochiko tatlı pirinç unu
2 su bardağı kuşbaşı hindistan cevizi
1 1/ 2 su bardağı hindistan cevizi sütü şekerli

3 bardak bitkisel yağ

sır :
1 fincan açık kahverengi şeker
1/4 fincan hindistan cevizi sütü

isteğe bağlı dolgular :
ube ( mor tatlı patates )
Langka ( jackfruit ) , ,
macapuno ( jelatinli mutant hindistan cevizi ) doğranmış

bir karışım olarak

bambu şiş doğranmış kase , tatlı pirinç unu , kuşbaşı Hindistan cevizi ve hindistan cevizi sütü birleştirir. Bir top halinehamur ve şekli iki çorba kaşığı alın . Kenara koyun .

Isıkadar ( dolgu ekleyerek , daha sonra yavaşça deliği kadar yakın ve bir top haline hamur yeniden şekillendirmek topu bir delik karıştırmak ve iç dolum 1 /4 1/2 çay kaşığı hakkında eklemek ) orta-yüksek ısı bir wok veya derin tavada yağ . ( İpucu : . .Petrol yeterince sıcak olup olmadığını test etmek için tek yönlü yağın içine hamur küçük bir parça bırakarak olan hamur hemen köpüren başlarsa , o zaman yağ yeterince sıcak isehamur kabarcıkları yavaş ya da don 't hiç bir kabarcıklar görmek , daha sonra yağ ) yeterince sıcak değil . Yaklaşık 5 ila 7 dakika veya kızarana kadar topları pişirin . Aşırı yağ emmek için kağıt havlu ile kaplı bir tabak üzerine pişmiş karioka aktarın. Kenara koyun

. Orta sos tavada , kahverengi şeker ve hindistan cevizi sütü birleştirir. Bir taşım kaynatın ve sonra ateşten alın . Tamamen kaplı kadar kahverengi şeker sırkarioka batırın . Dikkatle her bambu şiş içine karioka dört yerleştirin. Hemen servis

Lütfen dikkat : . Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle :-) < / i > paylaşmak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages