İspanyol Tavuk ve Chorizo Paella Tarifi - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

7 Kasım 2013 Perşembe

İspanyol Tavuk ve Chorizo Paella Tarifi



Ben dışarı çalışırken Food Network izlerken daha fazla zevk birçok şey var değildir. Ben spor salonuna ( biz nadirdir bu yüzdenspor salonuna gidiyor bizim evde kendi koşu bandı var) gitmek zaman, insanlar her zaman ben çalıştırırken Food Network izlemek için benimle dalga . Bugün, Paula Deen ( ciddiye AŞK ) Bu yemek yapmak gördüm . Ben en kısa sürede bunu gördüm denemek zorunda olduğunu biliyordu . Bu gecegece oldu sanırım . Bütün çanak baştan sona yaklaşık bir saat sürdü ama kesinlikle değdi . Bu doldurma , doyurucu , krem , ve sadece aşağı doğru büyük . Ben sadece bir tava kirlenmiş ... seviyorum ! Ve çok zaman sadece yemek yemek icar edildi . Bu yemek çok iyi oldu! O kadar doluyum ama zaten yarın kalanlar yemek hakkında düşünüyorum
!
< / Div >
Malzemeler
1/4 su bardağı zeytinyağı
1 veya 2 kemiksiz derisiz tavuk göğsü , doğranmış
Tuz ve
karabiber
Paprika veya
tatmak toz kırmızı biber
1 büyük soğan , doğranmış
1 büyük yeşil biber , doğranmış
1 ( 14.5 gram) domates doğranmış olabilir
4 1/ 2 su bardağı tavuk suyu
lokma halinde kesilmiş 1 £ İspanyol tarzı chorizo ​​bağlantılar , büyüklüğünde parçalar
2 bardak kısa taneli pirinç ( Ben Walmart bulunabilir Arborio kullanılır)
1 1/2 taze su bardağı veya dondurulmuş yeşil peans

Yol
1 . Çok büyük bir tavada sığ ya da çok büyük bir tenceredezeytinyağı ısıtın. Tuz, karabiber , kırmızı biber ve ( veya toz kırmızı biber ) ile her yerinde sezon tavuk . Her yerinde kızarana kadar tavuk pişirmek . Maşa ( tavuk daha sonra pişirme bitirmek ) ile bir plakaya transfer
. 2 . Orta ısı indirin ve yumuşayana kadarsoğan ve biber kavrulur
. 3 . Doğranmış domates, tavuk suyu ve chorizo ​​ilave edin
. 4 . Çıban için sıvı getirmek ve pirinç (pirinç tamamen sıvı ile kaplı olmalıdır ) ilave edin . Usanmış tavuk parçaları ekleyin. 20 dakika için karıştırmadan Cook
. 5 . Sıvı tüm absorbe edildiğinde , potun üst üzerinde bezelye dökün . Isı kapatın ve bir mutfak havlusu ile tencerenin kapağını kapatın . 5 dakika bekletin ve servis yapın. < / Div >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages