Hindistan cevizi ve Kireç Macaroons - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

28 Kasım 2013 Perşembe

Hindistan cevizi ve Kireç Macaroons


Hindistan cevizi ve Kireç Macaroons ( Glutensiz Alternatif ile Vegan )

Bu bir soğuk ve yağışlı hafta sonu oldu ve ben çok fazla sevme değilim . Orada güneşli bir küçük bir mola bugün ama bulutlar günün sonunda geri devirdi. Yarının tahmini da daha fazla yağmur olup < / i > . Hava bu tür beni yatakta bir yerde bazı tropik ada ile ilgili tüm gün ve rüya kalmak istiyorum yapar . Sadece bir beyaz kum plaj yakınındaki bazı hindistan cevizi ağaçlarının altında büyük bir hamak üzerinde dinlenmek için güzel olmaz mıydı? Aaaaaaaaaah ... o şu anda çok mükemmel geliyor. Onun yerine bana yönelik bir ısıtıcı ile bilgisayar önünde oturuyorum . Brrrrrrrrrrr

Hindistan cevizi ve Kireç Macaroons ( Glutensiz Alternatif ile Vegan )shredded coconut

ben çok son zamanlarda hindistancevizi saplantı oldum bu yüzden açıklıyor sanırım. Hindistan cevizi sütü ile pişirme için Hindistan cevizi suyu içme , ben bir Hindistan cevizi dönüştü değil şaşırdım ! Ne onlar hakkında seviyorum onlar sıcak tropikal kaçamakları ile eş anlamlı gibi görünüyor olmasıdır. Bu soğuk ve kasvetli hava ile son zamanlarda , ben kendi mutfak sınırları içinde sadece olsa bile , orada taşınacak istiyorum gibiydim .

limes
/> Bu hindistan cevizi saplantı ortasında
Ben bir aile toplantı için yaptı. Tatlı lapa lapa puf böreği katmanları içindeki tost hindistan cevizi için-ölmek -için ! Onlar hemen yiyip edildi . Ben de bazı pirinç krispie davranır yaptı ama hindistan cevizi yağı ile tereyağı yerine ve bazı şekerli kuşbaşı Hindistan cevizi karıştırılır . Oh Tanrım ! Hindistan cevizi yağıtatlı aroması sadece her gevrek , marshmallowy lokma ile sarhoş oldu . Bir dahaki sefere ben doğranmış kuru ananas eklemeyi deneyin edeceğim . Ben sadece bu tadı yağacak kadar inanılmaz hayal edebiliyorum .


coconut lime macaroons

Ama nihai , en favori oluşturma Bu ay bu hindistan cevizi ve kireç macaroons vardır . Birkaç yıl önce , ben yapmak için bir yol anladım yumurta - bedava hindistan cevizi kurabiye şekerli koyulaştırılmış süt ve çok amaçlı un ileyumurta akı değiştirerek . Onlar kesinlikle şaşırtıcı tadı ! Bu sefer , onları süt içermeyen yanı sıra yumurta - ücretsiz yapmaya karar verdi . Ben hindistan cevizi sütü ve pudra şekeri ile tatlandırılmış yoğunlaştırılmış süt yerini aldı. Ben de narenciye lezzet bir ipucu için kireç lezzet ve limon suyu biraz ekledi

. Vegan coconut lime macaroon bite
Bu kurabiye delicesine addicting />

Bu arada , Tatlı Sanatı bu ayın başlarında 500.000 ziyaretçi ulaştı ! Woohoo ! Teşekkür ederim , teşekkür ederim , sizin sevme benim blog için teşekkür herkese teşekkür ! Ben tatlılar yapmak için tutkum size pek çok mutluluk biraz getiriyor , böylece minnettarım . Ben gerçekten takdir destek :-) < / i >

Hindistan cevizi Kireç Macaroons ( Glutensiz Alternatif ile Vegan ) < / b >
yaklaşık 3 düzine kurabiye yapar < / i >
Anti Not : buğday maddeler içerir * < / i >

14 oz . çanta rendelenmiş hindistan cevizi
1 1/ 2 su bardağı pudra şekeri ( aka pudra şekeri )
1 su bardağı hindistan cevizi sütü
1 çay kaşığı limon kabuğu rendesi
1 çay kaşığı . limon suyu
3/4 su bardağı çok amaçlı un
1/2 çay kaşığı kabartma tozu
1/4 çay kaşığı . tuz

* bir glutensiz alternatif için , glutensiz un veya Mochiko tatlı pirinç unu ( bu hala dışarıdan gevrek bir acıbadem kurabiyesi ile sonuçlanacaktır ile çok amaçlı un 3/4 fincan yerine iç chewier tarafından )

Firini F. Hattı parşömen kağıt veya silikon pişirme paspaslar ile iki kabartma yaprak .

geniş bir kapta , rendelenmiş hindistan cevizi birleştirmek pudra şekeri , hindistan cevizi sütü , kireç lezzet ve limon suyu . Un, kabartma tozu ve tuzu ekleyin. Karışana kadar karıştırın . Iki santim ayrı hazırlanmış kabartma yaprak bir çerez kepçe , yer kullanma. Kenarlarında kahverengi oluncaya kadar 30 ila 35 dakika pişirin. Servisten önce tamamen soğumasını bekleyin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages