Hamur küçük toplar ginataang - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

21 Kasım 2013 Perşembe

Hamur küçük toplar ginataang

Hamur küçük toplar ginataang bir büyük kış fırtına Bu aşağı gidiyor hafta sonu ve ​​getiriyor onunla birlikte bazı oldukça soğuk sıcaklıkları. Bunun ne anlama geldiğini biliyor musun? Evet . Ben benim göbek ısıtmak için bazı ciddi konfor gıda ihtiyacım olacak. Benim tüm zamanların favori konfor gıda benim babaannenin ginataang bilo - bilo .
Hamur küçük toplar ginataangolmak var Bu hindistan cevizi sütü ile yapılan bir tatlı ve doyurucu güveç , tropikal meyveler, yumrular , tapyoka var inci ve yapışkan pirinç topları . Bu tatlı tatlı gerçekten soğuk hava için bu kadar mükemmel yapar kaburga , yapışıyor . Mmmmmmm ...  
 

Hamur küçük toplar ginataang

bilo bilo

büyükannem nasıl bir iken bilo - bilo ginataang yapmak öğretti küçük kız , ama bunu yapmak için nasıl öğrenme anılarım tam olarak eğlenceli ve mutlu değildi . Yerine kardeşlerim ve kız kardeşi ile çizgi film oynayan ve izlerken , ben yardım mutfakta kalmış oldu çünkü daha tutuklu gibiydi.

büyükannem beni her zaman hamur topları haddeleme en inanılmaz sıkıcı bir görev atamak olacaktır . Ben isteksizce mutfak masasında oturup önümde hamurkase bakıyorum ediyorum . Ben , az miktarda çimdik bir top oluşturur ve bir plaka üzerinde düzgün yerleştirmek için ellerimi arasında rulo ediyorum . Çok zaman alan bu küçük kaybedenler tek tek haddeleme oldu. Ben onları haddeleme bitmiş zaman , benim avuç içi pirinç unu hamur bu kalın bir tabaka ile kaplıydı .

sweet potato
Biraz şeyler hızlandırmak için Itried
Bir gün , . Büyükannemdiğer malzemeler hazırlanıyor meşgul iken , ben onlar gerekiyordu dahahamur topları büyük yaptı. Ama benim büyükannem hemen beni yakaladı . O , plaka baktı tüm " reddeden " vekase geri koymak kapalı çekti. " Onları tekrar yap, " dedi . Ben sadece daha fazla iş kendimi mahkum ve biraz daha hamur topları devirdi. Kesinlikle sonra dersimi aldım . Hiç büyükannem uğraşmaz .

< / i >
Asla . plantains

Ben geri o zaman takdir , ama olmayabilir o nasıl bilo - bilo ginataang yapmak bana öğretmek için zaman aldı o kadar şanslı . Bu kesinlikle yakın ve benim için çok değerli tutacağım bu aile tarifleri biri ve bunu nesilden nesile :-) aktarılan alacağı

umut
Ginataan Bilo-bilo

ginataang Bilo - Bilo < / b >
12 yapar - 16 porsiyon < / i >

hamur topları :
1 su bardağı artı 2 Tbs . Mochiko tatlı pirinç unu
2/3 su bardağı su
1/2 su bardağı şeker
6 su bardağı su

güveç :
4-15 oz . kutular Hindistan cevizi sütü
1/2 su bardağı şeker
küpler halinde soyulmuş ve kesilmiş 4 olgun burro muz ( saba ) ,
2 su bardağı tatlı patates ( kamote ) ya da tatlı patates, küpler halinde soyulmuş ve kesilmiş
2 su bardağı küpler halinde soyulmuş ve kesilmiş mor yam ( ube ) ,
2 su bardağı şeritler ( yedekşurup ) oyulmuş jackfruit ( Langka ) , /> 1/2 bardak tapyoka inci ( sago ) ,

hamur topları yapmak için:
küçük bir karıştırma kapta ,2/3 su bardağı su ile tatlı pirinç unu birleştirir. , Bir hamur oluşturacak şekilde karıştırılır. Mermer boyutlu topları içinhamur rulo . Bir tabakhamur topları yerleştirin ve nemli bir çay havlu veya kağıt havlu ile kapatın . Bir tencerede için 6 bardak su ve 1/2 su bardağı şeker dökün . Şeker çözmek için bir kaynamaya getirin . Sonra , dikkatle hamur topları bırakın. Onlar üst şamandıra zaman , onları kepçe ve bir kase yerleştirin

güveç yapmak için : .
Büyük bir tencerede ,jackfruit gelen hindistan cevizi sütü , su , ayrılmış şurup birleştirmek ve 1/2 su bardağı şeker . Bir kaynamaya düşük ısı daha sonra bir taşım kaynatın ve . Tatlı patates ve mor yam ekleyin. Ihale kadar pişirin. Muz ihale ve tapyoka inci saydam kadar burro muz ve tapyoka pearls.Cook ekleyin. Jackfruit ve pirinç topları son ekleyin. Jackfruit yumuşak kadar Cook

Not : . Eğer hamur topları yemek hemen sonra pişmiş alma veHindistan cevizi sütü mor dönmesinimor patates tutmak için,şeker suda pişirir

Lütfen dikkat : Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages