Kışın soğuk sırasında , çorba ya da güveç sıcak bir kase daha iyi hiçbir şey yoktur. Ben annem ziyaret ederken , o bu lezzetli ve basit tarifi beni tanıştırdı . Hiç pickiest yiyen bile kocam , gerçekten sevdim . Yani içten ve basit .

Ne yazık ki, bu çorba bir resim almadı . Ben bu lezzetli güveç yapmakdahaki sefere , bir resim upload bu yüzden ben bir resim olmadan bir şey yemek nefret ediyorum .


1 tavuk
1 adet kuru soğan , dörde
1 limon , /> 1 tatlı kaşığı kişniş tohumu
1 kabuk tarçın
Tuz ve karabiber

Malzemeler tat için taze maydanoz
1 demet dörde Güveç
2 soğan , ince doğranmış
1 çay kaşığı kimyon
1 çay kaşığı kırmızı biber
1 çay kaşığı şeker
2 çay kaşığı kuru nane
1 yemek kaşığı domates salçası
1/2 1 kırmızı biber en tohumtavuk için
1 su bardağı kuskus
Kişniş ve taze limon ( garnitür için )

Tarifi ( tat ) , ince kıyılmış kaldırıldı
1 . Bir tencerede birlikte tüm malzemeyi koyun ve sadece su ile kaplayın . Tavuk pişirilir ve kolay parçalanmış olabilir.
2. kadar kaynatın . Tavuk süzün ve suyu kaydedin.

Güveç
talimatı: 1. . Geri tencereye suyu koyun ve yaklaşık beş bardak azaltmak .
2. . Yağ ile bir tencerede saydam .
3 kadarsoğan pişirin. Azaltılmış suyu için pişmiş soğan , kimyon , kırmızı biber , şeker , nane ve salça ekleyin. 5 dakika pişirin . /> 4.
5 geri parçalanmış tavuk ekleyin. 1 su bardağı kuskus ekleyin. Kuskus yumuşayana kadar pişirin.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top