Ekşi Krem Tavuk Tarifi Videolu - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

6 Kasım 2013 Çarşamba

Ekşi Krem Tavuk Tarifi Videolu



Geçen yıl bir arkadaşım ile Pazar akşam yemeği olan zaman , onun büyükannem bu ekşi krema tavuk yaptı. O kadar lezzetli oldu , ben 3 veya 4 porsiyon vardı! Tabii kitarifi almak zorunda kaldı .

Bu gece , sonunda benim husbandfor ilk defa yaptım , ve çok sevdi ! Sen pirinç ( Ben gibi) üzerinde bu hizmet edebilir , düz yemek , ya da en sevdiğiniz salata ile servis yapın. Bu tarif , çok az maddeler çok basit ve herkes gerçekten mi daha bu çanak şekilde daha fazla zaman geçirdim düşünürler .

Normalde orada bu daha sos ama ben ekşi krema bitti . Bu resimde çok sos olarak yok olmasının nedeni budur . Bölünmüş

Malzemeler
4 yemek kaşığı tereyağı ,
4 büyük tavuk göğsü , çözülmüş
Tuz ve karabiber
1 ( 16 ons ) konteyner ekşi krema

1

Tarifi ezilmiş 1/2 kol ritz ( ya da sizin gibi diğer kraker ) , . Fırını 350 derece fırında .
2. . Tereyağını eritin . Yaklaşık 2 yemek kaşığı tereyağı ile bir 9x9 pişirme çanak ve kat dibinde tavuk yerleştirin . Tuz ve karabiber .
3 . Tavuk üzerinde ekşi krema koyun . Ezilmiş kraker ile üst . Kalan eritilmiş tereyağı .
4 gezdirip . Bir saat pişirin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages