Doldurulmuş Yeşil Biber Çorbası - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

13 Kasım 2013 Çarşamba

Doldurulmuş Yeşil Biber Çorbası



neredeyse bir hafta yolda olduktan sonra , çok ev almak için heyecan edildi ve fırında / aşçı . Ben seyahat zaman , ben yeme duramıyorum . Bu uçak , otobüs ya da araba olsun , her zaman çerez var . Bu çok saçma ! Doğal olarak , bu kadar uzun süre gitti sonra , bir şey sağlıklı yapmak zorunda kaldı . Bu gerçekten sağlıklı olmak istiyorsanız, hamburger ve sosis yerine yer hindi yapabilirsiniz .

Bugün soğuk olduğunu söylemek için tam bir ifade olacaktır . Ben dışarı çıktım , bu on derece ALTINDA oldu! Açıkçası , ben çorba yapmak zorunda kaldı. Bu isabetli. Bu sağlıklı ama lezzet dolu . Bu kesinlikle buradan dışarı çorba tarifleri benim gitmek biri olacaktır .

Malzemeler
1/2 Lirası hamburger
1/2 Lirası sosis
1 büyük veya 2 orta boy yeşil biber ,
1 su bardağı soğan doğranmış
1 ( 29 ons ) doğranmış
1 ( 15 ons ) can domates sosu
2 yemek kaşığı domates salçası domates doğranmış olabilir
28 ons tavuk suyu
1/2 çay kaşığı kurutulmuş fesleğen
1/4 çay kaşığı pul biber
2 çorba kaşığı esmer şeker
Tuz ve karabiber
1 1/ 2 su bardağı />
Tarifi
1 beyaz pirinç
2 . Hollandalı fırın geri ekleyin. Yeşil biber ve soğan ekleyin. Soğan yumuşak ve saydam .
3 kadar pişirin . Domates , domates sosu , domates salçası , tavuk suyu , fesleğen ve pul pul biber ekleyin. Tuz ve karabiber .
4 tatmak sezon .
5 Kapak ve biber yumuşayıncaya kadar , 30 ila 45 dakika kısık ateşte pişirin . . Bir kapta pirinç hizmet ve ( o sıcak tavada oturur bupirinç üzerinde pişmiş olmayacaktır yardımcı olur ) üzerinde çorba dökün .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages