Deep Fried Apple Pies - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

26 Kasım 2013 Salı

Deep Fried Apple Pies


Deep Fried Apple Pies

Tamam . Ne düşündüğünü biliyorum . Derin kızarmış elmalı ? Şükran için ? Neden ... EVET ! Düşününce gel , bu yılın herhangi bir  zaman için idealdir . Ben bu önümüzdeki hafta yapmayı planlıyor ve ben herkes :-)
ile bir hit olacak eminim
Apples

Şimdi bana bu nefis davranır yapmak için parlak bir fikir verdi ? Şey, aslında benim en sevdiğim fast-food restorana gittik ve onların ünlü elmalı turta emretti. Ben tekrar deneyin düşündüm bu yüzden bu turta memnun kaldım çünkü yıl oldu . Ama çok benim için sürpriz , benim pasta var , ben yıllar önce biliyordu aynı pasta değildi . Nealtın gevrek kabuk ne oldu? Ne bile kutuyu açtı önce burun kadar wafted bu sarhoş edici koku ne oldu? Ve , bekleyin ...şirin kırmızı kutu ne bir ... dakika , ? ! ?

Ne ? ! ? Onlar yerine ettik

Ama neden

? ! ? before frying apple pies

Tamam tamam tamam . Bu yüzden şeyler sağlıklı günümüzde yapmaya çalışıyoruz . Şeref onlara . Buna saygı olabilir . Ama emin o kızarmış elmalı özlüyorum . Öyle değil mi? Yani nostalji aşkına , ben sıfırdan bu tatlı hamur işleri yapmak bir çatlak almaya karar verdi . Ve bu tatil beri , ben benimle bellek sokaktan aşağı arkadaşlarım ve aile almak hoş olmaz düşündüm ? Tabii ki

. frying apple pies

Öncelikle, ooey yapışkan elma dolum olduğunu yeniden ele geçirmek istedi . Ben elmalı yapıyorum , ben elma iki ya da üç farklı türde kullanmak ister . Bu tatlar ve dokular güzel bir denge dolumelma verir düşünüyorum . Yani bu kızarmış elmalı için , onun sağlam doku ve hafif tatlılık için Roma Güzellik , kendi ekşilik için Granny Smith seçti ve sonra ekşilik ve tatlılık karışımı için Jonagold . Ben sonra onu kalınlaştırmak için basit bir su / mısır nişastası karışımı kullanılan bazı kahverengi şeker ve tarçın ile elma pişirilir.

fried apple pie without cinnamon sugar

kabuk için , benim annem bir fikir ödünç . O geri Filipinler ananas börek yapmak için kullanılan ve okabuk için bir empanada hamur yaptı. Ben de benim kızarmış elmalı için ideal bir kabuk olacağını düşündüm . Güzel ve lapa lapa ve kızarmış olduğu zaman harika bir altın rengi vardı . Sadece kabuk tatlılık biraz vermek kahverengi şeker bir dokunuş ekledi

. Fried Apple Pies
/> yerine börek dikdörtgen şekilli yapma

Fried apple pies

Ben çocukken Benim durumumda , ben bu kızarmış elmalı severdim . Ben tatil etrafında rulo benim çocukluk döneminde daha mutlu kere nostaljik biraz hissediyorum sanırım. Ben mutfakta bir şey kırbaç ve her yerinde bu gıda anıları yeniden yaşamak tekrar benim küçük olanlar onları geçebilecekleri bu tür güzel. Ben onlar olacak ne yiyecek anıları merak çocukluk :-)

apple pie filling
Benimle bellek sokaktan aşağı bir yolculuğa çıkalım ve yapacağız umuyoruz bu kızarmış elmalı . Eğer vakti iseniz , bu mağaza satın pasta hamuru kullanmak için tamam . Ayrıca bazı karamel soslu gezdirilir onları belki bazı vanilyalı dondurma ile bu hizmet ve olabilir .

< / B > < / i>
< b > ! Happy Holidays < / b > < / i>

Deep Fried Apple Pies < / b >
yapar 10-12 börek , sizin istediğiniz ne kadar büyük bağlı olarak < / i >
Anti Not : buğday maddeler içerir < / i >

elma doldurma :
3 elma (yani granny Smith , Gala , Jonathan , Golden Delicious , Jonagold , Roma Güzellik ) , soyulmuş özlü ve küpler
1/2 su bardağı su
2-3 Tbs oyulmuş . kahverengi şeker
1 çay kaşığı tarçın
tutam tuz
1 Tbs bir ( seçtiğiniz elma bağlı olarak, az ya da çok kahverengi şeker gerekebilir ) . mısır nişastası
2 Tbs . su

pasta hamuru * :
2 su bardağı çok amaçlı un
3 çay kaşığı . kahverengi şeker
1/4 çay kaşığı . tuz
1/2 bardak sebze kısalma
1/2 bardak buz gibi su

bitkisel yağ ( ben kanola yağı kullanılır)

tarçın şeker ( 1 -2 çay kaşığı . toz tarçın artı 1/2 su bardağı şeker ) , isteğe bağlı

* Sen mağaza satın pasta hamuru ile yerini alabilir . Genelliklekurabiye hamuru yakındondurulmuş gıda koridorda bulunan konum

elma dolum yapmak için : . < / I >
Kombine elma , 1/2 su bardağı su , şeker ve orta tencerede tarçın . Elma biraz yumuşayıncaya kadar pişirin ve aşçı getirmek . Tapyoka nişasta ve su karıştırın . Koyulaşana kadarelma karışımı içine karıştırın. Ateşten alın ve soğumaya bırakın

< / i >
pasta hamuru yapmak için : . < / I >
Karıştırma kabına , birleştirmek un , şeker ve tuz . Un karışımı mısır unu dokusunu benzer kadar bir pasta blender veya bir çatal kullanarak, küçük parçalar halindekısalma kesti. süt biraz ekleyin ve karışım hala kuru ve ufalanan görünüyorsa bir çatal ile hafifçe karıştırın ,kadar , hamurküçük bir miktar , büyük miktar için bir seferde bir çorba kaşığı için bir anda kalan su , 1 çay kaşığı ekleyin hamur kolayca bir arada tutan

turta birleştirmek için: . < / i >
< / i > yaklaşık 1/ 8 inç kalınlığı ve kesim için pasta hamuru rulo daireler çapı yaklaşık 4-5 inç . Bir çerez kesici kullanın veya pasta hamur üstüne bir ramekin yerleştirin ve bir soyma bıçağı kullanarak etrafında kesebilir . Her dairenin merkezine doldurma ve yer bir çorba kaşığı hakkında Scoop . Üzerinde kat ve tüm kenarlarında bir çatal basarak kapatın. Yaklaşık 10 dakika buzdolabında

turta pişirmek için: < / i >
375 F derece bir tava veya fritöz ısı yağ . . ( İpucu : . .Yağyağ içine hamur küçük bir parça bırakarak olan hamur hızlı köpüren başlarsa , o zaman yağ yeterince sıcak baloncuklar yavaş ise ,yağ değil yeterince sıcak olup olmadığını test etmek için kolay bir yol ' yeter sıcak) her pasta Frykenarlarında altın kahverengi kadar . Hafifçe hafifçe ters çevirin ve bir dakika boyunca diğer tarafta pişirmek için maşa kullanın .

yağdan çıkarın ve kağıt havlu üzerine boşaltın. Sıcak iken bazı tarçın şeker serpin . Hemen servis yapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages