Crazy Lezzetli Yumurta Ücretsiz Çerezler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

15 Kasım 2013 Cuma

Crazy Lezzetli Yumurta Ücretsiz Çerezler

Örgütü Cookies , benim kiler beni istiyorsun kazmak yaptı ve bakın ne bulabildiğim güzellikler tür . Sadece benim küçük kurabiye canavarı için bir yumurta - ücretsiz sürümü için HAD

David aslında okuma onun çerez yapmak için ilham kaynağı var . hakkında Adam Roberts ' yazılan " Kompost Çerezler . " reçete aslında bir pasta şefi Christina Tosi geldi Momofuku Milkbar . Temel olarak, bu çerez çikolata ve karamel cepler hoş gelen simit ve patates cipsi için her şeye sahiptir . Şimdi , o içine diş batan değer bir çerez gibi geliyor . Oooooh ... Ben sabırsızlanıyorum ! Ben sabırsızlanıyorum

Crazy Lezzetli Yumurta Ücretsiz ÇerezlerTamam, ben use istediğini biliyordu benim yumurta - ücretsiz çikolatalı kurabiye tarifi baz için , ama ne olacak ben bu koymak ? Ben ne deli birlikte gelecektir ? Ben seçim için şeyler bir sürü vardı ama ben sadece her şeyi koyamazsınız . Hemen , bazı kısıtlama kullanmak lazım ? Evet , oğlumun yardımıyla , biz birkaç bir seçim aşağı daralmış : Rold Altın simit , Ritz kraker , patates cipsi , Nestle Toll House karamela cepler , Ghirardelli bitter çikolata pişirme cips , kurutulmuş kızılcık ve Oreo kurabiye Lays . Evet, son bir çok çok komik olduğunu düşündüm . Bir çerez içindeki bir çerez ? Oh yeah ! Neden

? salty mixture

Bu ilginç olacak ...

sweet mix

Bu iYİ olacak gibi kurabiye hamuru bakılırsa , görünüyor . Herkes henüz drooling ?

cookie dough

bir kullanılan büyük dondurma kepçe kısmınaHamuru ve yavaşça her çerez bastırılmış fırına koymadan önce . Bu simit parçaları ve üzerinden Bakmak Oreo çerez adet de Ooooh ... bak . Kalbim duracak gibi !

ready to bake

Ben bu tanımlama aramak ne ama sadece doğru ses vermedi düşünebildiğim ne olursa olsun anlamaya çalışıyordu . Kiler çerezleri temizleme ? Her şey ama evye kurabiye ? Hayır, çok söz . Koca bile ipucu verdi ve dedi ki, " bir köfte gibi, şeyler her türlü karıştırmak için Meatloaf tanımlama hakkında ? Biliyor musun, nasıl . " Ummm ... Hayır. Sonra oğlum çerez bir lokma aldı ve ilan , " Bu bir deli lezzetli çerez ! " Bu kadar değil ! Kesinlikle! Şimdi, neden ben bunu düşünmedim

? cookies

Crazy Delicious Yumurta Ücretsiz Çerezler < / b > Verim
Anti Not : süt ve buğday maddeler içerir < / i >

1 su bardağı tereyağı , oda sıcaklığında
3/4 su bardağı şeker
3/4 su bardağı esmer şeker
8 oz . oda sıcaklığında krem peynir ,
2 çay kaşığı vanilya
2 1/4 su bardağı çok amaçlı un
1 çay kaşığı kabartma tozu
1/2 çay kaşığı tuz
2-3 pişirmek için gerekli malzemelerin bardak karışımı ( kuru meyve , çikolata , kurabiye )
2-3 bardak çerez karışımı ( patates cipsi , simit , kraker )

Onceden fırın 350 º F. ile hat 2 ile 4 çerez sayfa parşömen kağıt veya silikon pişirme mat .
birlikte un , kabartma tozu ve tuzu eleyin , bir kenara koyun . Büyük mikser kapta, krem birlikte tereyağı , şeker , esmer şeker , krem peynir ve vanilya . Yavaş yavaş tereyağı / şeker karışımı içine kuru karışımı karışımı. Tuzlu karışım ve tatlı karışımı ekleyin. Kombine kadar karıştırın . Büyük dondurma kaşık Bir kullanarak, ayrı 2 inççerez levhalar üzerine kurabiye hamuru bırakın. Yavaşça her çerez bastırın . 12 ila 15 dakika 350 º F , veya kenarlarında kızarana kadar pişirin. Çerez levha çıkarmadan önce tamamen soğumasını bekleyin

Lütfen dikkat : . Ben ücretli bir ciranta değilim ne de ben bu yazı belirtilen marka veya ürün herhangi bir freebies kabul etmedi . Ben sadece onları seviyorum ve sizinle paylaşmak istedim :-) < / i >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages