Çikolata ve Hindistan cevizi Dantel Çerezler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

3 Kasım 2013 Pazar

Çikolata ve Hindistan cevizi Dantel Çerezler



Bu sabah Food Network izlerken yatakta hasta ve döşeme oldu . Ben Giada bu kurabiye yapma gördüm . Ben ( sadece bu liste ne kadar hayal edebiliyorum ) yapmak için gerekenler listemde koymak gerekir karar verdi. Orada mevcut gibi bir şey , ben zaten onları yapılmadı!

Bu şimdiye kadar bir dantel çerez yaptığınız ilk kez oldu. Ben büyük kabarık tanımlama tercih ederim ama onları denemeye karar verdi . Onlar lezzetli oldu! Onları yemek durduramaz . Ben her zaman her şeyi süper kolay olduğunu söylediğini biliyorum , ama gerçekten , bu daha kolay olamazdı ! Eğer karamel türü şeyler gibi , bu !

Malzemeler
3/4 fincan açık kahverengi şeker
1/2 bardak şekerli , hindistan cevizi kuşbaşı
denemek gerekir 1/4 su bardağı tereyağı , erimiş
1/4 su bardağı un
1/2 çay kaşığı saf vanilya özü
1/8 çay kaşığı ince deniz tuzu ( ya da sadece tuzlu tereyağı kullanın ve bu atın)
Çikolata , erimiş

Tarifi
1 ( yoğun sis veya daldırma için ) . Fırının merkezinde bir fırın raf yerleştirin. 375 derece isitin . Parşömen kağıdı ile hat 3 pişirme yaprak . Bir kenara .
2. ayarlayın. Geniş bir kapta ,kahverengi şeker , hindistan cevizi , eritilmiş tereyağı , un , vanilya ve tuz karıştırın

.

3 . Bir çorba kaşığı ölçer kullanarak , her bir fırın tepsisine hamuru 6 top kepçe ( bu asalakları başka gibi yayıldı çünkü tüm yemek kaşığı doldurmak yok ) . Hafifçe hamur .
4üstleri dümdüz . 8-10 dakika ( , ben daha yumuşak benim tercih fırında bitmedi yapmak ya da gevrek olacak ) hakkında altın kadar pişirin. Parşömen kağıt üzerindeçerezleri soğumasını bekleyin .
5 . ( Mikrodalga veya çift broiler kullanarak )çikolata eritin . Erimiş çikolata ( ya da eritilmiş çikolata içine yarımçerez hakkında daldırma ) ileçerezleri bir çatal , gezdirilir kullanarak üstleri .
6 . Çikolata ( yaklaşık 5 dakika ) belirledi kadar tanımlama dondurun. Oda sıcaklığında hava geçirmez bir kapta saklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages