Butterscotch Yulaf bisküviler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

4 Kasım 2013 Pazartesi

Butterscotch Yulaf bisküviler



OMG OMG OMG OMG ! ! Bu çerezler UNREAL var! Normalde bir çerez kişi değilim ama bu çerezleri AT ALL benim karşı uzun üzerinde sürmedi . Kocam ve ben tam anlamıyla İKİ günlerde bu tanımlama bir buçuk parti yedik ! Bu yaklaşık 2 düzine kurabiye oldu . Ben iki gün içinde bir düzine kurabiye yedik ! Eğer şeker aşırı diyebilir miyiz ? Onlar oda sıcaklığında olduğu gibi Ama cidden , bu tanımlama sadece iyi sıcak gibidir . Ben en kısa sürede başka bir toplu iş yapmak için gidiyorum ! Senin benim gibi bu kadar beğeneceğinizi umuyoruz ! !

Malzemeler
¾ su bardağı çok amaçlı bir annies - eats.net
ederiz un
½ çay kaşığı . kabartma tozu
½ çay kaşığı . tarçın
¼ çay kaşığı . tuz
8 yemek kaşığı . tuzsuz tereyağı , oda sıcaklığında
½ su bardağı esmer şeker
¼ su bardağı toz şeker

½ çay kaşığı . vanilya
1 ½ su bardağı eski moda yulaf
¾ su bardağı rendelenmiş hindistan cevizi
¾ bardak karamela cips


Yol
1 . Ön ısıtma silikon pişirme paspaslar veya parşömen kağıdı ile 350 ˚ F. Hattı kabartma yaprakfırın .
2 . Bir kapta ,un , kabartma tozu , tarçın ve tuz birleştirir. Karıştırmak için karıştırın ve bir kenara koyun .
3 . Bir elektrikli mikserkapta,tereyağı ve şeker birleştirmek ve hafif ve pürüzsüz , yaklaşık 2-3 dakika kadar orta - yüksek hızlı yendi . Dahil kadar yumurta çırpın. Vanilya uyum .
4 . Düşük hızdamikser ile , dahil sadece kadar kuru malzemeleri karıştırın . Yulaf , hindistan cevizi ve karamela cips kat spatula ile kadar eşit kombine
. 1 . Bırak birkaç santim ayrı ,hazır kabartma yaprak üzerine hamur ( yaklaşık 2 yemek kaşığı her) kaşık toz . 12-15 dakika fırında , kadar sadece set ve ışık altın , yarım pişirme yoluyla tava dönen . 5 dakikatava serin olsun , sonra tamamen soğuması için bir tel raf aktarmak .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages