Beyaz Çikolatalı Macadamia Nut Çerezler - Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Lezzetli Tadına Doyum Olmayan Yemek Tarifleri

Yapılması en kolay leziz çorba, meze, tatlı, salata ve yüzlerce yemek tarifleri sizleri bekliyor.

test banner

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

3 Kasım 2013 Pazar

Beyaz Çikolatalı Macadamia Nut Çerezler



bu çerezleri sevmez kim ? Eğer Metro onları deneyin ya da Otis Spunkmeyer kurabiye olsun , her zaman harika tat . Ben bu her yemek kitabı olması gereken bir çerez reçetedir inanıyorum çünkü bir reçete için bulmak için çerezleri listemde olmuştur .

Hadi sadece söylemek bu tarifi hayal kırıklığına MUYDUNUZ . Tarifi Ben gördüm her sitede eleştiriler vardı , bu yüzden , ben bir denemeye karar verdi . Onlar lezzetli ! Bu bir kaleci olduğu için ben bile başka tarifleri denemek gerekmez : Otis Spunkmeyer daha iyi , Metro daha iyi ! Bu tanımlama hoşlanıyorsanız , pişirme başlamak için mutfak için başka ve baş düz görünüyor . Sen

Malzemeler
1 su bardağı tereyağı
1 su bardağı toz şeker
3/4 fincan açık kahverengi şeker , ! Yaptın heyecan
2 dolu olacak çay kaşığı vanilya
1/2 çay kaşığı tuz
2 yumurta
2 1/ 2 su bardağı un
1 çay kaşığı kabartma tozu
10 gram beyaz çikolata
1 su bardağı doğranmış kavrulmuş macadamia fındık , ( benim en sevdiğim Costcoolanlar )

Tarifi
1 . Onceden 375 derece fırında .
2. . Hafif ve kabarık .
3 kadar birliktetereyağı , toz şeker , açık kahverengi şeker , vanilya ve tuzu çırpın. Yumurta ekleyin ve iyice çırpın . /> 4.
5 . De dahil kadarbeyaz çikolata ve kıyılmış macadamia fındık ilave edin .
6 . Bir ungreased çerez levha ve fırında 8-10 dakika üzerine veya set kadar bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages